Passa al contingut principal

WITHIN me: Relaxació


Relaxació
En el dia d'avui, seguint el nostre treball cap al nostre interior, realitzarem una dinàmica que ens ajudi a relaxar el nostre cos. Per a això, portarem a terme una relaxació passiva. Ens col·locarem asseguts còmodament i, amb els ulls tancats, anirem visualitzant les diferents parts del nostre cos. Cada vegada que visualitzem una part, la relaxarem durant uns quinze segons per, posteriorment, passar a una altra zona del cos, i així fins completar-lo.
Adap. B.I. Josean Manzanos
(El docent pot anar anomenant les parts del cos)


Comentaris

  1. Isabel Dueñas Acosta Sant Gabriel Sant Àdria 2nA avegades va relaxar-se ja que mai ho fem i ens fa falta, ho hauriem de fer mes.

    ResponElimina
  2. Mireia Albiol 2nA Sant Gabriel Sant Adrià
    Aquesta reflexió m'agrada per que ens relaxa i començar el dia relaxats

    ResponElimina
  3. Lian Nadal Col·legi Sant Gabriel de Sant Adria 2'Aeso

    Aquesta reflexió m'ha agradat perquè ens hem relaxat molt hi hem fet una relaxació tots junts hi en conjunt.

    ResponElimina
  4. BLANCA CAMUÑAS
    COL·LEGI SANT GABRIEL SANT ADRIÀ DEL BESÒS
    2nA d'ESO
    AQUEST TIPUS DE REFLIXIÓ ESTA MOLT BÉ PERQUE ET RELAXA I FA QUE COMENCIS LA CLASSE MOLT MÉS RELAXAT I NO TANT ESBARATS.

    ResponElimina
  5. Óscar Molina 2nA ESO SG Sant Adrià


    Sempre està bè relaxar-se encara que jo tambè ho faria els dilluns

    ResponElimina
  6. Paula Nieto Zarza 2n A ESO. Sant Gabriel, Sant Adrià de Besòs.
    A mi aquesta reflexió em sembla molt bona i necessària, ja que venim molt cansats i estressats d'aquesta setmana. Ens ajuda a desconnectar descansar i començar el dia amb ganes i forces.

    ResponElimina
  7. Pau camarasa,Sant Adria de Besos, 2n A E.S.O, la reflexio d'avui m'ha agradat ja que he començat el dia relaxat.

    ResponElimina
  8. David Sánchez 2nA ESO del Col·legi Sant Gabriel de Sant Adrià del Besòs.

    A mi m'ha agradat per que em relaxat i aixi tenir un dia més tranquil.

    ResponElimina
  9. Martina Díez 2nA, Col·legi Sant Gabriel Sant Adrià

    M'ha semblat interessant la reflexió perquè hem pogut relaxar-nos abans de començar la classe.

    ResponElimina
  10. Nil Luna Alonso 2nA E.S.O Sant Gabriel Sant Adrià del Besós

    La reflexió d'avui ha sigut molt relaxada i tranquila. Serveix per aliviar la ment dels mals pensaments. :)

    ResponElimina
  11. Paula Rodríguez, Sant Adrià del Besós 2nA eso.

    La reflexió d'avui no m'ha relaxat gens, no se perque ha sigut, pero no m'agradat

    ResponElimina
  12. Noa Ferrús Sant gabriel sant adrià 2n A

    M'agradat perque es un moment per relaxar-se i no pensar en RES.

    ResponElimina
  13. Meritxell Polo Bastida Sant Gabriel Sant Adrià 2nA

    Aquesta relaxació m'ha agradat perquè em relaxat tot el cos

    ResponElimina
  14. Tania Albiol, Sant Gabriel de Sant Àdria, 2n A ESO. Aquesta activitat m'ha agradat perque et relaxa i per començar el dia esta molt bé...

    ResponElimina
  15. Lucía Sarriá 2nA Col·legi Sant Gabriel Sant Adrià

    La reflexió m'ha agradat i m'ha relaxat molt. M'agrada aquest tipus de reflexió, vull fer més així.

    ResponElimina
  16. Martí Alamán 2nA ESO Sant Adrià.

    A mi m'agraden bastant aquest tipus de dinàmiques, perquè et relaxes per començar bé el dia, però jo crec que seria mé adient fer-ho a una altra hora com les 10h del matí, perquè a les 8h del matí sempre hi ha gent que es dorm.

    ResponElimina
  17. Pere Lozano 2n A eso Sant Gabriel Sant Adria
    es molt impotant tenir uns moments de relaxacio d' urant el llarg del dia

    ResponElimina
  18. Daniela Colominas, 2nA ESO, Col·legi Sant Gabriel Sant Adrià

    Aquesta reflexió, ajuda a que tothom es relaxi, i així podem rendir millor durant el dia.

    ResponElimina
  19. Ana Padró 2n A Col·legi Sant Gabriel Sant Adrià del Besòs

    Aquesta reflexió és molt relaxant i m'agrada perquè així ens relaxem tots en silenci

    ResponElimina
  20. Amandeep Singh 2n A Sant Adrià de Besos
    jo crec què esta molt bé per començar perquè tots estem més relaxats i tranquils i la classe va millor

    ResponElimina
  21. Alex Ortiz Guerrero Sant Gabriel Àdria 2nnA les reflexions que són per relaxar-se són les millors perquè et relaxan de tota la setmanA

    ResponElimina
  22. Dani Aldave 2n ESO A Col·legi Sant Gabriel de Sant Adrià de Besòs

    Aqiesta reflexió m'ha servit per relaxar-me i dessestresar-me més després de tota la setmana de deures

    ResponElimina
  23. Joan Alcaraz 2n E.S.O. A Col·legi Sant Gabriel de Sant Adrià del Besos
    Ami m' ha senblat una reflexió bona per afrontar l' ultim dia de la setmana.

    ResponElimina
  24. Martina Guitart Castellà 2nA ESO Sant Gabriel Sant Adria
    M'agradat la reflexio perque ha sigut molt relaxant.

    ResponElimina
  25. Jan Periago Santamargarita 2n A ESO col·legi Sant Gabriel de Sant Adria del Besos


    Aquesta reflexió m'agrada molt peque et relaixes i i pots dormir una mica

    ResponElimina
  26. Alex Moreno 2n A ESO col·legi Sant Gabriel Sant Adrià

    Jo faría això tots els dies

    ResponElimina
  27. - Me ha relajado mucho esta reflexión y ahora estoy relajada después de un día de escuela.

    Alejandra 2n B Sant Gabriel Viladecans

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Comparteix la teva opinió de manera responsable i evita l'anonimat: Escriu el teu nom, el curs i el teu cole gabrielista. Moltes gràcies