Passa al contingut principal

PREGACINE: La veu interior

 


Bon dia!

Com porteu la vostra veu interior? Sí, aquella que parla dins teu quan llegeixes en silenci, o quan penses, o quan creus que no penses... saps de què parlo oi? De la veueta que et diu el que has de fer o el que hauries de fer, et recorda coses i també opina de les situacions que estàs vivint, entre altres coses. Sabies que aquesta veueta es pot "entrenar"? I perquè hauries de fer-ho? Doncs t'ho explico molt fàcilment. Aquesta veu, com ja sabràs, ets tu i el que va dient parla de tu, sobretot quan t'enfrontes a situacions que parlen de tu, per exemple: Imagina que vols fer alguna cosa i aquesta veueta comença: ui, però si no ets capaç de fer això... Uf amb la mandra que tinc... Bua això em queda fatal, no m'estranya amb el cos que tinc... Veus per on vaig? Aquestes frases que dius sobre la teva persona o personalitat, de sobte, es converteixen en el que creus de tu, i si aquests pensaments són positius, et pugen l'ànim però sinó...

Així doncs, et convido a revisar aquesta veu i a mirar d'educar-la. Et proposo que cada vegada que pensis alguna cosa negativa de tu la transformis en allò positiu. Pot semblar una ximpleria, però i si et transforma per dins? Prova-ho i confia. Tu vals molt més que aquests pensaments 😉

Tant de bo, comencis a practicar allò que es diu a la Bíblia: "Estima els altres com a tu mateix" o dit d'una altra manera: A més aprenguis a estimar-te, més i millor podràs estimar al que tens al davant.

Que tinguis un bon dia.

Comentaris