Passa al contingut principal

PREGACINE: We see you.


Bon dia!

Acabem la setmana amb un vídeo durillo que acaba amb aquest eslògan: "We see you" que dit així pot semblar intimidant: "T'estem veient", però que en el fons vol dir: "estem aquí". I jo em pregunto si presto atenció als meus companys i companyes, si els dedico temps, si poden dir de mi: "estàs aquí". Vivim en un món que ens atropella, anem corrents d'aquí cap allà, sempre amb coses a fer i mentrestant, tantes persones al nostre voltant que se senten soles, que senten que ningú les escolta de veritat. De quin grup ets tu?

Aquest diumenge se celebra el dia del Domund, un dia dedicat a les missions i els missioners i missioneres que es desviuen en situacions de tota mena per ajudar als altres. Persones que sens dubte podem dir que "estan aquí" persones que han decidit mirar l'altre com Jesús mirava, per escoltar-lo de veritat.

Tant de bo alcem la mirada per poder dir "estic aquí", estic aquí per tu, per escoltar-te, per ajudar-te o simplement per ser-hi. Que aquest cap de setmana la mirada de Jesús a través d'aquests missioners i missioneres ens contagiïn les ganes d'estar present allà on siguem.

Que tinguis un bon cap de setmana!

Comentaris