Passa al contingut principal

PREGArock: Pregària. Kairoi


Humilment, m’esforçaré a estimar,
a dir la veritat , a ser honest i pur.
A guanyar-me el sou amb el treball i
a no posseir res que sigui innecessari.

Humilment, m’esforçaré a estimar,
ser germà de cor universal. (bis)
I no tenir més por,
mai més tenir més por,
i no tenir més por.
El món començarà a canviar                                                                                                                                                   quan més lliures siguem                                                                                                                                                                 i fem fora la por

Humilment m’esforçaré a estimar,
a no imposar la meva forma de pensar.
A buscar sempre el millor per a tots
i a ser un germà per a tots els meus germans.

Humilment, m’esforçaré a estimar...

No tenir més por,
És Jesús mateix qui diu no tinguis por! (bis)

El món començarà a canviar...                     
Et proposo que demà quan vagis a l'escola et fixis en la gent que va a treballar, en els pares porten els nens a l'escola o com aquell escombriaire et neteja carrer. Mentrestant pots anar pensant en el missatge d'aquesta cançó: ser germà, ser universal. Pren amb il·lusió tot el que el dia et vagi donant, que les diferents persones que et trobis i en les diverses tasques que facis et trobis, sota la pell, acompanyat de la Seva presència.



Comentaris