Passa al contingut principal

WITHINme: Davant de la mar

Davant de la mar
Adoptar una postura que relaxi, a la cadira, amb l’esquena recta…. Fer cinc o sis respiracions profundes: inspirar pel nas i expirar per la boca. Amb els ulls tancats, deixar la ment en blanc i imaginar que esteu davant de la mar, un riu o un llac, fruint de la tonalitat blava de l’aigua , escoltant-ne la remor i sentint-ne la frescor en mullar-hi els peus. Gaudir de l’estat de relaxació que provoca passejar a prop de l’aigua o contemplar una posta de sol meravellosa. Després de la imaginació guiada, fer una sèrie nova de respiracions profundes, seure fent un cercle i posar en comú allò que heu sentit. Pensar en altres llocs on pugueu sentir aquesta pau interior.

Comentaris

  1. Pol Lozano 4t C:

    A mi aquestes reflexions no em semblen útils i per això no veig la motivació en seguirla

    ResponElimina
  2. Raúl Ruiz 4t C ESO Sant Gabriel Sant Adrià

    Aquest tipus de reflexións no hem semblan utils.

    ResponElimina
  3. Crec que pot servir per relaxart-te i reflexionar imaginant-te en un lloc tranquil.
    Alba D Sant Gabriel Sant Adrià

    ResponElimina
  4. Abril Algar
    4t C ESO
    Col·legi Sant Gabriel Sant Adrià

    M'agraden aquests tipus de reflexions, perque a primera hora del matí ens ajuda a relaxarnos i a dexiar la ment més tranquila per començar el dia.

    ResponElimina
  5. me he sentit en pau pensant amb la mar,me he relaxat.
    Ivan Comorera 4tC Sant Gabriel Sant Adrià

    ResponElimina
  6. Pol Ríos 4t C Col·legi Sant Gabriel Sant Adrià
    Em semblen bé aquest tipus de reflexions i sobretot un divendres a les 8 del matí perquè estem molt esvarats i així ens relaxem.

    ResponElimina
  7. Pol Lozano
    4t C ESO
    Col.legi Sant Gabriel de Sant Adrià

    A mi aquestes reflexions no em semblen útils i per això no veig la motivació en seguir-la

    ResponElimina
  8. Samuel Román 4 ESO C Sant Gabriel Sant Adrià del Besós:
    M'ha sobtat el terme "imaginació guiada" i m'ha fet questionar-me si realment seguir una sèrie d'instruccions és o no compatible amb la creativitat pròpia que requereix la veritable imaginació.

    ResponElimina
  9. Pablo Gómez Andreu, 4 eso C, Sant Gabriel de Sant Adrià.

    M'ha semblat correcte la reflexió, ha estat tranquilitzant i relaxant, potser sería millor dues d'aquestes a la setmana per relaxar i treure l'estrès.

    ResponElimina
  10. No crec que una reflexió per relaxar-se a les 8 del matí quan venim adormits sigui molt útil, encara que respecto que hi hagi gent que li agradi.



    Manuel Gil Bruña
    4t C E.S.O
    Col·legi Sant Gabriel de Sant Adrià del Besós

    ResponElimina
  11. Adrià Gento, 4t C, Sant Gabriel Sant Adrià de Besòs

    Les reflexions de relaxació, precisament al matí no m'agraden del tot, ja que penso que si de vegades vinc mig dormit, imaginat si has de tancar un altre vegada els ulls. Potser en altre moment del dia si m'agradaria més.

    ResponElimina
  12. Naiara Cruz 4t C Sant Gabriel Sant Adrià

    Personalment aquestes reflexions no m'agraden gens perquè la meditació i les relaxacions em posen molt nerviosa.

    ResponElimina
  13. Andrea Fernández
    4tC ESO
    Col·legi Sant Gabriel Sant Adrià
    No m'agrada aquest tipus de reflexió ,perquè és a primera hora i encara almenys jo vinc dormida

    ResponElimina
  14. Joel 4t ESO C. Sant Gabriel, Sant Adrià de Besòs

    Generalment, aquestes reflexions no em fan relaxar-me gaire, i encara més quan són les vuit del matí, ja que em fan adormir-me més del que estic.

    ResponElimina
  15. Pablo Martín, 4ºC d'ESO, Sant Gabriel de Sant Adrià del Besós.

    Aquest tipus de reflexió per lo general no m'acaben d'agradar, personalment, no em relaxen i per tant no em sembla ni entretingut com altres reflexions, ni relaxant com haurien de ser, pot ser que sigui jo o la reflexió(segurament jo).

    ResponElimina
  16. Antonella Escobar Diaz
    4tC
    Sant dria-Sant Gabriel
    opinió: M´ha aradat perque es una forma de començar el dia relaxat/da.

    ResponElimina
  17. Pau Escarabajal col·legi Sant Gabriel Sant Adrià.

    Aquest tipus de reflexións no són útils per mi.

    ResponElimina
  18. Adrián Rubio 4t C d'ESO del Sant Gabriel de Sant Adrià.
    Ha estat bé. Relaxa.

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Comparteix la teva opinió de manera responsable i evita l'anonimat: Escriu el teu nom, el curs i el teu cole gabrielista. Moltes gràcies