Passa al contingut principal

WITHIN me: La muntanya, l'aire i el cel

La muntanya, l'aire i el cel
En l'experiència d'avui integrarem el cos amb la respiració i la ment. En primer lloc, seiem còmodament a la cadira imaginant-nos que representem una muntanya amb el nostre cos. Tanquem els ulls i imaginem que el nostre respirar és l'aire que recorre el nostre cos i que els nostres pensaments es reflecteixen en un cel imaginari. Tractem que, amb cada respiració, es dissipin aquests pensaments que tenim, com si fossin núvols i que, gràcies a l'aire de la respiració, fossin movent-se fins a desaparèixer. Repetirem diverses vegades aquest procés de manera que unifiquem les respiracions amb els pensaments i amb el nostre cos. Es tracta d'experimentar el cos com una muntanya, el respirar lliure com l'aire i els pensaments clars com un cel blau.
Música per acompanyar https://youtu.be/nkqnuxKj8Dk

Comentaris

  1. Raúl Ruiz, 4tC Sant Gabriel Sant Adrià15 de novembre del 2019, a les 8:10

    Aquest tipus de reflexions no m'agrada fer-les perque crec que no serveixen per res.

    ResponElimina
    Respostes
    1. hugovazquez1BEesoRipollet15 de novembre del 2019, a les 9:02

      jo crec que aquestes reflexions son una pérdida de temps i de perdre classe.

      Elimina
  2. Pol Ríos 4tESO Sant Gabriel15 de novembre del 2019, a les 8:10

    A mi no em serveixen aquestes reflexions perquè no em puc relaxar ni concentrar així

    ResponElimina
  3. Aquesta reflexió hem sembla una perduda de temps

    ResponElimina
  4. Ivan Comorera Sant Gabriel Sant Adrià del Besós15 de novembre del 2019, a les 8:11

    ajuda molt a estar en pau amb un mateix,molt relaxant

    ResponElimina
  5. Anna Bujàn 4rtC ESO sant adrià15 de novembre del 2019, a les 8:11

    és una bona manera de començar un dia relaxats sense pensaments negatius i amb bona energia.

    ResponElimina
  6. Normalment puc imaginar-me tot el que diu a les reflexions. Avui m'ha costat una mica més, tot i que m'ha donat temps ha pensar en coses que m'han passat aquesta setmana.

    ResponElimina
  7. Paula Astorga 4rt C Sant Adrià15 de novembre del 2019, a les 8:11

    Crec que aquest tipus de reflexió van molt bé perquè molts de nosaltres estem molt estressats pels examens de la setmana i tenir moments de relax com aquests son necessaris.

    ResponElimina
  8. Valeria 4rt ESO Sg st Adrià
    Fer reflexions d' aquestes a primera hora del matí no son productives, perquè ens acabem de llevar.

    ResponElimina
  9. Pablo Gomez Sant Gabriel Sant Adrià 4 ESO C15 de novembre del 2019, a les 8:11

    Ha estat una reflexió per relaxar-se molt bona, m'ha relaxat la ment.

    ResponElimina
  10. Andrea Fernández Pineda15 de novembre del 2019, a les 8:12

    Sant Adrià del besos 4tCESO

    Esta molt be aquestes reflexions,però pel matí es molt pesat ,perque tens son i això et fa estar mes cansat.Però esta molt bé .

    ResponElimina
  11. Manuel Gil 4tC E.S.O Sant Gabriel Sant Adrià del Besós15 de novembre del 2019, a les 8:12

    Inspirador, Gràcies.

    ResponElimina
  12. Adrián Rubio 4t C d'ESO del Sant Gabriel de Sant Adrià.
    Indiferència.

    ResponElimina
  13. Samuel Román 4t ESO C Sant Gabriel Sant Adrià15 de novembre del 2019, a les 8:12

    És una mica difícil concentrar-se o relaxar-se amb la veu del Manu, tembla més que una fulla.

    ResponElimina
  14. Naiara Cruz 4t C SG Sant Adrià15 de novembre del 2019, a les 8:12

    Només dire que segueix sent inútil i amb músiqueta és mil vegades pitjor.

    ResponElimina
  15. Antonella Escobar Diaz, 4tC Sant Gabriel Sant Adrià
    Aquestes reflexions ami no m'agraden perque no em puc concentrar en fer be l'activitat.

    ResponElimina
  16. Joel Vega 4t ESO C Sant Gabriel, Sant Adrià de Besòs15 de novembre del 2019, a les 8:13

    Aquest tipus de reflexió anirà bé per algunes persones. Però a mi personalment no em relaxa gens.

    ResponElimina
  17. Sofiia Yankiv 4t C Sant Gabriel Sant Adrià15 de novembre del 2019, a les 8:14

    Aquestes reflexions no em tranquilitzen res , a vegades em posen nerviosa . M'agraden mes las histries .

    ResponElimina
  18. Pablo Martín, 4ºC, Sant Gabriel Sant Adrià de Besós15 de novembre del 2019, a les 8:14

    Aquest tipus de reflexió és bastant relaxant (de vegades), però crec que seria millor si la fèssim a mitjans del dia, per tornar a agafar força pel que queda.

    ResponElimina
  19. Nora Zapata 4rt C Sant Adrià del Besós15 de novembre del 2019, a les 8:14

    Considero que aquestes reflexions no serveixen per res.

    ResponElimina
  20. Adrià Gento, 4t C, Sant Gabriel Sant Adrià15 de novembre del 2019, a les 8:15

    Jo crec que és una bona reflexió per començar el matí i la música la millora encara més. La cosa es que a mi m'ha semblat una mica estrany perque jo em ric per tot i molt relaxat durant la reflexió no estat.

    ResponElimina
  21. Abril Algar 4tC ESO Sant Gabriel Sant Adrià del Besòs15 de novembre del 2019, a les 8:15

    Desde el meu punt de vista, aquestes reflexions em fan començar el dia més relaxada.
    M'agarden perque et fan pensar i reflexionar.

    ResponElimina
  22. Pau Escarabajal Sant Gabriel Sant Adrià del Besós 4tC15 de novembre del 2019, a les 8:15

    A mi no m'agrada perque no em relaxo

    ResponElimina
  23. Mireia Sánchez 1B ESO Ripollet15 de novembre del 2019, a les 8:57

    M'agraden aquestes reflexions perquè començo el dia més tranquila

    ResponElimina
  24. Guillem Ortega 1b ESO Sant Gabriel Ripollet15 de novembre del 2019, a les 8:57

    Aquest tipus de reflexió, em va molt bé per començar el dia tranquil.

    ResponElimina
  25. sergio haba 1b ESO ripollet15 de novembre del 2019, a les 8:58

    A mi m'agrada fer aquestes activitats perquè m'ajuda a relaxar-me i a trobar les meves emocions, jo crec que començar el dia amb una reflexió com aquesta et pot ajudar a fer la resta de clases perquè t'ajuda a estar tranquil i a pasar el dia tranquil

    ResponElimina
  26. Rubén 1r ESO B Ripollet15 de novembre del 2019, a les 8:58

    casi m'adormo, no m'ha servit de res.

    ResponElimina
  27. Izan Contreras 1rB Eso Ripollet15 de novembre del 2019, a les 8:58

    Aquest tipus de reflexions no m'agrada fer-les perque crec que no serveixen per res i també la reflexió hem sembla una perduda de temps

    ResponElimina
    Respostes
    1. Josep Javier Baeza 1B ESO Ripollet15 de novembre del 2019, a les 9:03

      te copias de la gente que han escrito en el principio

      Elimina
  28. Roger Joaquin Verjano 1rB ESO Ripollet15 de novembre del 2019, a les 8:59

    Em sembla una bona manera de començar el dia, relaxats, encara que és avorrit... Podría estar millor

    ResponElimina
  29. Albert Martínez 1rB ESO ripollet15 de novembre del 2019, a les 8:59

    aquesta reflexió m'agrada molt i hem relaxo molt i començo la classe molt relaxat i molt atent

    ResponElimina
  30. Àlex Nonell 1B ESO Ripollet15 de novembre del 2019, a les 8:59

    M'ha Agradat Bastant, Perquè He Pogut Arribar A Relaxarme, Bona Reflexió!!!!!!

    Àlex Nonell De Colegi De Ripollet

    ��������

    ResponElimina
  31. Marc Gonzalez 1B ESO Ripollet15 de novembre del 2019, a les 8:59

    m'ha agradat perquè m'he relaxat molt i m´ha ajudat a començar el dia millor

    ResponElimina
  32. A mi no m'agrada perquè no em concentro.

    ResponElimina
  33. Clàudia Godayol 1B ESO Ripollet15 de novembre del 2019, a les 9:00

    M'ha ajudat molt aquest matí, perquè m'ha relaxat...pero una mica aburrida

    ResponElimina
  34. Josep Javier Baeza 1B ESO Ripollet15 de novembre del 2019, a les 9:01

    Per ami no magrada pq no em relaxa res em posa nervios i apart e estat tan en el personatge que cuan deia una cosa tenia que fer aquella cosa per relaxar-me

    ResponElimina
  35. A mi no m'agrada perque ni vui estar tant inquiet

    ResponElimina
  36. Paula Roqué 1rB ESO Ripollet15 de novembre del 2019, a les 9:03

    M'ha agradat bastant perquè durant els 5 minuts m'he relaxat bastant i he desconnectat del col.legi(:

    ResponElimina
  37. Gerard Martínez 1B ESO Ripollet15 de novembre del 2019, a les 9:04

    M'agradat m'he tranquilitzat i em sento millor es una bona Reflexio

    ResponElimina
  38. leiregarcia1BEsoRipollet15 de novembre del 2019, a les 9:04

    A mi avui m'ha costat imaginar-me el que diu la reflexió, però es una bona idea de començar el dia.

    ResponElimina
  39. Lucía Romero 1B eso ripollet15 de novembre del 2019, a les 9:07

    es molt avorrit�

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Comparteix la teva opinió de manera responsable i evita l'anonimat: Escriu el teu nom, el curs i el teu cole gabrielista. Moltes gràcies