Passa al contingut principal

PREGArock: Catch and Release - Matt Simons

Catch and Release - Matt Simons 
Let it wash over me
Ready to lose my feet
Take me on to the place where one reviews life's mistery
Steady on down the line
Lose every sense of time
Take it all in and wake up that small part of me
Day to day I'm blind to see
And find how far
To go
On vas quan vols estar sol, quan necessites respostes, quan parar es fa obligat i sorgeix la pregunta pel sentit? Aquest lloc que convida a mirar el profund, on el més amagat de tu surt a la llum col·locant de nou tot al seu lloc. Aquella soledat que s'omple de presència, aquella foscor en la què tot s'il·lumina, aquell silenci en el qual ressonen paraules impronunciables. 
On vas quan vols estar sol?

Comentaris

  1. Molt bonic sgviladecans 1 eso

    ResponElimina
  2. Jaime Pineño SG Viladecans10 de gener del 2020, a les 8:11

    Bastant xula la cançó

    ResponElimina
  3. Martí Gomez viladecans10 de gener del 2020, a les 8:13

    Aquesta reflexio ha estat molt bona perque parla de que tots anem a un lloc per relaxarnos

    ResponElimina
  4. Un bon moment per reflexionar amb mi mateixa es als dies que no puc dormi a la matinada.

    ResponElimina
  5. A mi em trobo bé amb mi mateix.En la meva habitació on penso les meves coses.

    ResponElimina
  6. Jared García col·legi Sant Gabriel

    Jo on em sent relaxat es en la platja, en la tovallola tranquil.

    ResponElimina
  7. Claudia Molina 1B Sg Barcelona

    El meu moment de pau i de tranquil·litat és quan estic a la meva habitació amb la porta tancada i tranquil·la.

    ResponElimina
  8. 1A Richard Florian López Sant Gabriel

    Jo on em sento bé és en la meva habitació..

    ResponElimina
  9. santiago 1B ESO

    Jo em sento be cuan vaig a dar una volta al mati .

    ResponElimina
  10. Izan Urdampilleta 1rA
    Yo cuan vull estar sol vaig a la meva habitació i penso en el que he fet malament.

    ResponElimina
  11. Un bon moment per jo estar relaxat es quan estic amb la meva avia fent una ruta de autobus, aquell em, quan miro el paissatge, amb relaxo i amb fa reflexionar.

    Jordi Rodriguez 1 Eso B sgbarcelona

    ResponElimina
  12. Haroon 1B: Estic mes agust en l'habitacio del meu millor amic i es veritat perquè estic mes temps a seva casa que la meva.

    ResponElimina
  13. la meva abitació com es més petita i la coneixo desde fa molt temps penso en moltas cosas i hem tranqui.litzo

    Gabriel Navea Insa ,1r eso

    ResponElimina
  14. Yo cuan vull estar sola m'envaig a la meva habitacio, que es on sempre penso en el que he fet, o en els meus errors dia a dia.

    Alexia Rojas 1B

    ResponElimina
  15. Classe de 1B ESO Ripollet10 de gener del 2020, a les 8:18

    És una bona cançó per començar el dia.Et fa pensar sobre les coses que fas quan estàs sol. Hi ha moments que estem passant una mala situació i necessitem estar sols i pensar en les nostres coses. Ens cal gaudir del lloc on estem quan estem sols.

    ResponElimina
  16. Molt xula i entretenida, m'ha encantat!

    ResponElimina
  17. Paula Astorga 4rt ESO Sant Adrià10 de gener del 2020, a les 8:23

    Per mi el millor el millor lloc per estar sol és en un lloc on estiguis còmode i amb les persones que et facin sentir millor, t'entenguin i no el jutgin.

    ResponElimina
  18. Valeria 4t ESO st Gabriel st Adrià10 de gener del 2020, a les 8:24

    Algún lloc, tranquil , sense cap companyia.

    ResponElimina
  19. Alba Díaz Sg Sant Adrià10 de gener del 2020, a les 8:24

    Quan vull pensar en les meves coses normalment no necesito estar sola, però normalment si he d'estar concentrada estic a la meva habitació.

    ResponElimina
  20. Ivan Comorera 4tC Sant Gabriel Sant Adrià del Besós10 de gener del 2020, a les 8:24

    vaig a la meva habitació,em poso música i refelexiono.

    ResponElimina
  21. Naiara Cruz SG St Adrià10 de gener del 2020, a les 8:24

    Aquesta pregunta és bastant absurda perquè obviament depèn del lloc on estigui en aquell moment, però generalment quan vull estar sola doncs m'aparto de qui estigui i ja, no té més secret.

    ResponElimina
  22. Sofiia Yankiv Sant Gabriel Sant Adria 4t C ESO10 de gener del 2020, a les 8:24

    M'agrada anar a cualsevol lloc caminant una bona estona , aixi hem relaxo y estic en el meu mon.

    ResponElimina
  23. Pablo Martín, 4ºC ESO, Sant Gabriel, Sant Adrià de Besós10 de gener del 2020, a les 8:24

    Normalment no vull estar sol, però quan ho necessito, normalment l'únic lloc viable i al costat sempre, és la meva habitació, on no puc fer gairabé res més que estar sol, però de vegades funciona.

    ResponElimina
  24. Adrián Rubio 4t C ESO Sant Gabriel Sant Adrià10 de gener del 2020, a les 8:25

    A cap lloc en especial.

    ResponElimina
  25. Pablo Gomez, 4 eso C, San gabriel san adrian.10 de gener del 2020, a les 8:25

    Quan vull estar sol vaig a la meva habitació. Perque no entra ningú i puc dormir.

    ResponElimina
  26. Adrià Gento, 4t C ESO, Sant Gabriel Sant Adrià10 de gener del 2020, a les 8:26

    A qualsevol lloc on hi hagi silenci, simplement tanco els ulls i em fico dins els meus pensaments

    ResponElimina
  27. Samuel Román 4t ESO C Sant Gabriel Sant Adrià
    A mi m'agrada ser al onsen.

    ResponElimina
  28. Abril Algar 4t C ESO Sant Gabriel de Sant Adrià del Besós10 de gener del 2020, a les 8:28

    Ara, si vull estar sola, no puc anar sola a qualsevol lloc, pero si pogués anar-hi, aniria a la platja de nit, per sentir el soroll de les ones del mar o a la muntanya per escoltar els ocells i així reflexionar, pensar i relaxar-me.

    ResponElimina
  29. Joel Vega 4t ESO C/ Sant Gabriel Sant Adrià de Besòs10 de gener del 2020, a les 8:29

    En el meu cas, no sempre vaig a un lloc concret quan busco estar sol. Potser només em tanco a la meva habitació i m'estiro sobre el llit. Però si busco aïllar-me de veritat, potser vaig a un lloc tranquil, on pugui reflexionar amb mi mateix en un ambient diferent sense interferències.

    ResponElimina
  30. SANT GABRIEL (SANT ADRIÀ DEL BESOS) 4t ESO
    Per começar m'ha agradat molt a cançó .
    Jo quan vull esta sola vaig a la platja per escoltar les onades del mar i agafar la sorra .

    ResponElimina
  31. Mario Castro 1r ESO A SGViladecans10 de gener del 2020, a les 9:41

    Una cançó que ensenya molt

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Comparteix la teva opinió de manera responsable i evita l'anonimat: Escriu el teu nom, el curs i el teu cole gabrielista. Moltes gràcies