Passa al contingut principal

PREGArock: Montfort

Montfort 
(fragment)
Fue San Luis un misionero
con nosotros va.
Se entregó con valentía,
audacia y humildad.
Como peregrino caminó
y en María se inspiró.
Regala a los pobres su bondad,
Y tejió fraternidad.
Es un líder del amor,
su huella nos lleva al Señor.
Nos ilumina con su luz,
el camino de la cruz.
Loco que enseña a volar
en la escuela de la vida cambiará,
el amigo que me volveré a encontrar,
un ejemplo de evangelio
que hace brillar el misterio.
Y esa luz...
hace ya 300 años que nació,
En sus huellas el camino nos mostró,
dibujamos un futuro de color.
Aquesta setmana, que celebrem el dia del nostre Fundador, tornem a escoltar la cançó que vam escriure en l'any 2015 per celebrar el seu tricentenari: "Montfort".
De les frases que composen la cançó, us animem a escollir-ne una i personalitzar-la, és a dir, a escriure què té a veure aquesta frase amb mi.

Comentaris

  1. Jo em quedo avui amb la frase de "fa brillar el misteri". M'agradaria saber imitar de sant Lluís Maria això: actuar de manera que el missatge d'Amor de Jesús brilli per a mi i per al altres, que allò misteriós i meravellós de la vida brilli per a tots els que m'acompanyen en el dia a dia.

    ResponElimina
  2. Yeray Lorenzo Gómez 4t ESO A.

    És molt bonic que anualment poguem celebrar un dia dedicat a una persona que ha marcat história per a la nostra escola.

    ResponElimina
  3. Regala a los pobres su bondad. Aunque uno no tenga mucho que dar, quiere ofrecer lo poco que tiene y dárselo a aquellos que padecen de más.

    ResponElimina
  4. Gerard Román, me quedo amb la frase de "regala a los pobres su humildad" i això està molt bé.

    ResponElimina
  5. Sofia Nakonechna 4A ESO BCN
    Jo em quedo amb aquesta frase "Regala a los pobres su bondad", perquè em suggereix la solidaritat i ajuda, i com sabem tothom ara és un tema bastant important.

    ResponElimina
  6. Carla Vargas, Barcelona, 4ESO

    A mi me ha llamado mucho la atención la frase "loco que enseña a volar
    en la escuela de la vida cambiará", creo que el mensaje que intenta decirnos puede interpretarse de maneras distintas pero que al fin y al cabo llevan al mismo punto. La vida es una escuela en la que no paramos de aprender.

    ResponElimina
  7. Genís Gen Sant Gabriel BCN. Jo em quedo amb la frase "dibujamos un futuro de color", ja que el nostre col·legi sempre intenta fer el bé per tothom, i aquesta frase serveix per dir que farem un futur on tothom pugui gaudir.

    ResponElimina
  8. Desi Oltra 4t ESO Bcn.
    "Dibujamos un futuro de color." Per a mi significa molt perquè és una manera de donar a conèixer que hem de ser positius i mirar sempre la part bona de les coses... Només així aconseguirem un futur fora de problemes.

    ResponElimina
  9. "Es un líder del amor" Ama a todas las personas, y las quiere guiar por el buen camino

    ResponElimina
  10. És increïble el que una persona pot marcar en la societat, i recordar-fins ara.

    ResponElimina
  11. Es molt bonic que recordem al nostre patró duran tots els anys a l'escola. Jo hem quedo amb la frase ''dijuamos un futuro de color".

    ResponElimina
  12. Yara Virac
    Sant Gabriel de Bcn 4tB ESO

    Dibujamos un futuro de color. Construir un futuro bonito y prometedor.

    ResponElimina
  13. Albert Chacón 4rB ESO Sant Gabriel BCN

    ``En sus huellas el camino nos mostro`` Dice que sus huellas y su experencia en la vida nos mostro cual era el verdadero camino que hemos de seguir para poder llegar a el, mostrando pistas sobre el como las escuelas actuales que nos guia a su camino .

    ResponElimina
  14. Ariadna R. Sant Gabriel BCN.

    A mi personalmente me ha gustado la frase "dibujamos un futuro de color". Creo que la complejidad de los colores se puede asemejar a la de la vida. Además nos ayuda a ver que siempre seguiremos adelante.

    ResponElimina
  15. Carla Puy Sg Bcn
    M'ha fet molta il·lusió veure als nostres professors cantar, la cançó és molt bonica

    ResponElimina
  16. Daniela García Adell Sant Gabriel BCN:
    Jo em quedo amb la frase "Regala a los pobres su bondad" perquè encara que no tingui molt sempre intenta ajudar als altres.

    ResponElimina
  17. Nerea Domínguez 4t B ESO SG Barcelona
    A mi m'agradaria recalcar la frase ''dibujamos un futuro de color'', ja que em fa pensar en el futur i en tot el que podem crear en ell, amb una bona actitud.

    ResponElimina
  18. Marina Ibáñez Sant Gabriel BCN
    Jo em quedo amb la frase "dibujamos un futuro de color". Ja que crec que és una de les coses que s'intenten fer al nostre col·legi. A més crec que això ho hauria de fer tothom, anar construint el futur propi a poc a poc, i no estar tancat a només un color, obrir-nos a tots els possibles.

    ResponElimina
  19. Guillem Lérida 3rA ESO
    Yo Hem quedo amb la frase de Se entregó con valentía,
    audacia y humildad.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies per la teva sinceritat, Guillem. Et convido a seguir participant en el blog.

      Elimina
  20. Mireia Albiol 3rA ESO Mireia Albiol
    Jo hem quedo amb “ Nos ilumina con su luz“

    ResponElimina
  21. Isabel Dueñas 3R Sant Adrià
    Jo em quedo amb la frase "Regala a los pobres su bondad,
    Y tejió fraternidad." perquè cal Ajudar a les persones mes necessitades

    ResponElimina
  22. Meritxell Polo 3rA ESO Sant Adrià
    Jo em quedo amb la frase "Es un líder del amor" perquè crec que és molt importar saber estimar els altres.

    ResponElimina
  23. Clàudia Cervera 1A sg Ripollet
    Jo em quedo amb aquesta frase"Regala a los pobres su bondad,
    Y tejió fraternidad."

    ResponElimina
  24. Martina Díez 3rA ESO Sant Adrià
    Jo hem quedo amb aquesta frase: Dibujamos un futuro de color.

    ResponElimina
  25. Meylan Baeza de 3r ESO B SG Sant Adrià

    Aquesta frase em recorda a mi perquè jo he canviat d'escola, he canviat d'amics i sempre he pensat que algun dia per casualitats de la vida tornaria a veure als amics que tenia abans, els trobo massa a faltar.

    "el amigo que me volveré a encontrar"

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Comparteix la teva opinió de manera responsable i evita l'anonimat: Escriu el teu nom, el curs i el teu cole gabrielista. Moltes gràcies