Passa al contingut principal

WITHIN me: Meditació mindfulness de Compassió per la Terra

Meditació mindfulness de Compassió per la Terra
A través d'aquesta meditació realitzada per Herminia Gisbert, de la Fundació Sophia, podràs connectar el teu propi cor amb el cor de la terra i amb el de tots aquells que estem disposats a frenar la insostenible situació actual de deteriorament que hem generat al nostre Planeta i, per tant, a tots els éssers vius.
“No pot ser real un sentiment d’íntima unió amb els altres éssers de la natura si al mateix temps en el cor no hi ha tendresa, compassió i preocupació pels éssers humans. És evident la incoherència de qui lluita contra el tràfic d’animals en perill d’extinció, però resta completament indiferent davant el tràfic de persones, es desentén dels pobres o s’entesta a destruir un altre ésser humà que li desagrada. Això posa en perill el sentit de la lluita per l’ambient. .“ LS 91 

Comentaris

  1. Sant Adrià
    M'ha relaxat molt aquesta reflexió i m'ha fet pensar en algunes coses relaxants.

    ResponElimina
  2. Carla Lizaran Rios, Col·legi Sant Gabriel de Barcelona.

    Els humans fem malbé al medi ambient i som prou conscients de que estem fent a la Terra. Però el problema que tenim és que no actuem ni som empatics. Hi ha tanta brutícia a la Terra que desgraciadament és quasi impossible que en uns mesos es pugui desfer. Per això hem de actuar d'una forma correcte.

    ResponElimina
  3. Religió: a mi no ma relaxat res aquesta reflexió pero es millor que res.

    ResponElimina
  4. Ha estat una reflexió bastant relaxant: la música, les imatges, etc.

    Paula Pérez Gabarró 3rA ESO Barcelona

    ResponElimina
  5. Mª José Rives, sant Gabriel Barcelona
    M'ha agradat molt començar la sessió d'avui amb aquestes imatges que et fan sentir petita davant la grandesa de l'Univers

    ResponElimina
  6. Sant Gabriel Barcelona
    A mi em va servir per relaxar per continuar el dia.

    ResponElimina
  7. Sg BCN 3rA

    Començar el dia amb una reflexió d'aquest tipus és molt més relaxant.

    ResponElimina
  8. Jonathan Bellaizad, Sant Gabriel Barcelona

    Fer aquestes practiques de relaxació es molt bona fer-ho pel mati

    ResponElimina
  9. Ainhoa orti roca 1rb de sant adria

    A mi aquesta reflexió m'ha fet relaxar-me molt he pensat en moltes coses importants que no avia pensat.

    ResponElimina
  10. Sant Adria

    M'ha relaxat molt i he pensat en coses relacionades amb el planeta

    ResponElimina
  11. Joel Comuñas 3 ESO B Sant Gabriel de Barcelona

    A mi aquesta reflexió m'ha semblat molt bona per a què tots nosaltres ens relaxem.

    ResponElimina
  12. SG BCN Marta Palomeque 3ESO

    M'ha relaxat molt i m'ha fet reflexionar, crec que ha sigut una reflexió molt acertada pel dia d'avui, així ho he sentit jo.

    ResponElimina
  13. 3B·ESO SGBCN

    Em sembla molt bona idea aquesta reflexió, m'ha relaxat molt!

    ResponElimina
  14. Oriol Murcia Arcas SGB

    Ha estat molt relaxant.

    ResponElimina
  15. Soc l'Eric Parramon de SGBCN,

    crec que aquesta reflexió és molt bona per relaxar-se.

    ResponElimina
  16. Sara V. 3rB ESO SG BCN

    Gràcies a aquesta reflexió, m'he relaxat molt i he reflexionat sobre el nostre planeta.

    ResponElimina
  17. Laura Perez Montoya 3B ESO
    COLEGI SANT CABRIEL BARCELONA
    Ha sido un momento relajacion que me ha ayudado,porque con tantos compromisos ultimamente necesitaba una meditacion asi.
    Por otr lado tambien me ha ayudado a refexionar sobre lo maravilloso que es nuestro planeta,el espacio,y los seres que lo habitamos.
    Es algo inexplicable! y me pone con impotencia saber que no estamos ayudando mucho al planeta.

    ResponElimina
  18. Aaron Chava SG Bracelona
    Fer aquestes reflexions ens fam pensar molt en el nostre planeta i en el que ens envolta.

    ResponElimina
  19. Alajandro Ramos Sant Gabriel Sant Adrià 1 d'ESO B

    A mi m'ha vingut molt bé per començar el dia, m´he relaxat molt a m´ha fet reflexionar sobre com està el món i el canvi que hauríem de fer.

    ResponElimina
  20. Héctor Segura Sant Gabriel de SANT ADRIÀ , 1 d' ESO.


    Hace reflexionar mucho sobre el maltrato que el ser humano está dando a su propio planeta y a otras especies , creyéndose superior y la verdad se necesita un cambio en las personas para dejar de hacer tanto mal .

    ResponElimina
  21. Joel López San Gabriel Sant Adrià 1 de ESO B

    A mí me ha venido bien , me he relajado mucho con las imágenes, música explicaciones de la naturaleza y en eso me hace pensar que el mundo y la naturaleza hay que cuidarla para que no este en peligro.

    ResponElimina
  22. Aitana Ortega sant Gabriel Sant Adrià 1A ESO


    A mi la veritat és que m'ha agradat bastant perque m'ha relaxat de tot l'estrès de la setmana

    ResponElimina
  23. Kylian Bocardo Sant Gabriel Sant Àdria 1er d'ESO A

    A mi m'ha vingut molt bé aquesta reflexió perquè estaba una mica atabalat i ja estic més tranquil.

    ResponElimina
  24. Daniela Castro Sant Gabriel Sant Adrià 1r A ESO


    Aquesta reflexió a fet que que em relaxi de tot l'estrès que portava pels treballs, etc.

    ResponElimina
  25. Sant Adrià
    M'ha fet reflexionar i m'ha relaxat.

    ResponElimina
  26. Sant Adrià
    m'ha fet pensar i m'ha relaxat.
    Júlia Fernández Rey

    ResponElimina
  27. Àlex Simón Valentín - Sant Adrià
    Jo he pensat que tenim molta sort de viure en un món ple de maravelles.

    ResponElimina
  28. M'ha relaxat molt i m'he posat a pensar sobre el mal que li estem fent al món i en el que podem fer per evitar-ho

    ResponElimina
  29. Núria Rubio - Sant Adrià 1rA
    çM'agradat i m'ha fet pensar en el que tenim i l'hem de cuidar

    ResponElimina
  30. Aina Ortega
    Sant Adrià
    M'ha fet reflexionar i m'ha relaxat

    ResponElimina
  31. Carles Lozano 1erA

    M'ha argadat molt aquesta reflexió perquè perquè m'ha semblat una bona idea reflexionar sobre aquest tema i adonar-me de que

    ResponElimina
    Respostes
    1. (continuació de el que he escrit avans, carles lozano):

      M'ha argadat molt aquesta reflexió perquè perquè m'ha semblat una bona idea reflexionar sobre aquest tema i adonar-me de que es una molt bona idea de començar el dia relaxan-te i reflexionant.

      Elimina
  32. Júlia Ortega Sant Adrià de Besos

    M'ha semblat un reflexió tranquil·la.M'ha relaxat molt.

    ResponElimina
  33. Aquesta meditació m'ha relaxat molt i m'ha fet recordar moments preciosos.

    ResponElimina
  34. A mi me a relaxat molt i la refelexió a sigut tranquila.

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Comparteix la teva opinió de manera responsable i evita l'anonimat: Escriu el teu nom, el curs i el teu cole gabrielista. Moltes gràcies