Passa al contingut principal

VEURE: A cloudy lesson


A cloudy lesson
A cloudy lesson és un curt animat que explica la història d'un avi que intenta ensenyar al seu nét a crear núvols. El nét no sembla aconseguir-ho i es mostra una mica maldestre fins que ocorre un accident que ho canvia tot. Si bé el propòsit inicial de l'avi és ensenyar a fabricar núvols al seu nét, aviat descobrirà com cada un té una missió i les seves qualitats, no tenen perquè ser les mateixes. En aquest procés el suport mutu és fonamental.
Durada vídeo 1:57

Educar és acompanyar l'altre en la travessia que suposa la seva aventura de viure. En aquest camí que recorren juntes dues persones cadascuna posa alguna cosa. Acompanyar ha d'anar de la mà dels pactes, acords i compromisos que les dues parts han de complir.


Comentaris

  1. Nuria Muñoz 2nB Col·legi Sant Gabriel Sant Adrià de Besòs

    Jo penso que una de les meves qualitats és que sóc treballadora

    ResponElimina
  2. Jhoel Josias Arauco 2nB ESO de sant gabriel : la meva qualitat es fer matematiques i fer de algebra

    ResponElimina
  3. Aina Terrones 2n B Sant Gabriel Sant Adria de Besos
    Crec que es necessari ajudar a les persones perque el quee tu dones pot ser algun dia necesitis tu ajuda aleshores les persones t'ajudaran
    QUALITAT: se'm dona be escoltar a les persones

    ResponElimina
  4. Carlos Ruiz Cid 2ºb eso col·legi sant gabriel sant adria de besos

    la meva cualitat es la música i sobretot la percussió

    ResponElimina
  5. Martina Espinosa 2n B ESO Col·legi sant Gabriel de Sant Adrià de Besòs
    Penso que una de les meves qualitats és el poder representar el que veig a un paper.

    ResponElimina
  6. Youssef Bakali del col·legi Sant Gabriel de Sant Adrià de Besos.
    La meva qualitat es ser un bon ddeportista.

    ResponElimina
  7. David Climent 2nB ESO Col·legi Sant Gabriel de Sant Adrià del Besós

    Jo crec que la meva qualitat es parlar amb la gent.

    ResponElimina
  8. Pau Vázquez 2nd ESO B escola Sg de Sant Adria de BESOS



    La meva qualiotat és fer matemàtiques

    ResponElimina
  9. Shiyu chen del Col·legi Sant Gabriel de Sant Adrià de Besòs
    La meva qualitat és dibuixar.
    El video ens ensenya que cada persona es pot equivocar i tenir diferents qualitats.

    ResponElimina
  10. Alba Delgado 2n B ESOCol·legi Sant Gabriel Sanr Adrià de Besòs

    Penso que una de les meves qualitats és aujudar als demés .

    ResponElimina
  11. Nina Aragall 2n Sant Adria Sant Gabriel, la meva qualitat es fer riure els demes en moments dificils. Hem sembla un molt bon video per reconeixer les teves qualitats

    ResponElimina
  12. Joel González 2n B ESO Sant Adria Sant Gabriel

    Jo crec que les meves qualitats són: jugar a tenis

    ResponElimina
  13. Maria Gallo, 2nB, Sant Gabriel Sant Adrià del Besòs.
    Creo que una cualidad mía sería... la memoria. Pero para aprender bailes o canciones.

    ResponElimina
  14. Eduard Erruz Col·legi Sant Gabriel de Sant Adrià 2n B
    Jo penso que una de les meves qualitats és adaptar-me facilment als probelmes

    ResponElimina
  15. Mi cualidad seria hacer reír a la gente

    ResponElimina
  16. Johann Camilo Castillo Higuera 2nB Colegio Sant Gabriel26 de març del 2019, a les 9:16

    Todos no somos iguales pero tenemos que ajudarmos.

    ResponElimina
  17. Christian Arévalo Saiz
    Creo que hay que premiar a cada uno por sus talentos y no intentar que tenga otros

    ResponElimina
  18. Joel Comuñas Fernández26 de març del 2019, a les 9:16

    Joel Comuñas Fernández
    2n ESO B
    Barcelona

    A mí me a parecido una buena metafora de la vida que nos dice que nos tenemos que acostumar a todos los problemas

    ResponElimina
  19. Adria Sáncez Santiago26 de març del 2019, a les 9:18

    Adria Sánchez Santiago
    2n ESO B
    Barcelona

    Tenen que cumplir nuestros sueños

    ResponElimina
  20. Helena Iborra 2ESOB BCN26 de març del 2019, a les 9:21

    Jo creo que esta muy bien eso de ayudar a los demás y saber creer en si mismo

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Comparteix la teva opinió de manera responsable i evita l'anonimat: Escriu el teu nom, el curs i el teu cole gabrielista. Moltes gràcies