Passa al contingut principal

PREGArock: With My Own Two Hands. Playing For Change (Fragment)

Oh– I can change the world, with my own two hands
and make it a better place, oh- with my own two hands
and make it a kinder place, with my own two hands
oh- with my own
with my own two hands
Oh– I can make peace on earth, oh- with my own two hands
and
I can clean up the earth, with my own two hands
and
I can reach out to you, with my own two hands
oh- with my own
with my own two hands
oh- with my own
with my own two hands
I'm gonna make it a brighter place, oh- with my own two hands
I'm gonna make it a safer place, oh- with my own two hands
I'm gonna help human race, yes- oh- with my own two hands
oh- with my own
with my own two hands

Oh, puc canviar el mon, amb les meves pròpies mans
i fer-lo un lloc millor, amb les meves pròpies mans
i convertir-lo en un lloc més just, amb les meves pròpies mans 
oh-
amb les meves pròpies, amb les meves pròpies mans 
¡Oh, puc fer la pau a la terra, amb les meves pròpies mans
i puc netejar la terra amb les meves pròpies mans
i puc arribar a tu amb les meves pròpies mans
oh-amb les meves pròpies, amb les meves pròpies mans
oh-amb les meves pròpies, amb les meves pròpies mans

Faré un millor lloc, amb les meves pròpies mans
Faré un lloc més segur, amb les meves pròpies mans
Ajudaré a la raça humana, sí, amb les meves pròpies mans
oh-amb les meves pròpies, amb les meves pròpies mans
oh-amb les meves pròpies, amb les meves pròpies mans.

L'actitud davant la vida, davant els problemes, davant la tempesta ... marca una gran diferència. El més freqüent és quedar-se protestant quan les coses no surten com un voldria. Asseure’s a criticar. Exigir que els altres facin. Analitzar des de la teoria. Protestar sense moure un dit. Tot canvia quan un decideix posar-se mans a la feina. Llavors, no hi ha arbre, per gran que sigui, que no es pugui moure.

Que siguem, Senyor, mans unides [...] Tibants en la passió per la Justícia, tendres en l'Amor. Mans que donen el que reben, en la gratuïtat multiplicada, sempre més mans, sempre més unides.                            pastoralsj

Comentaris