Passa al contingut principal

PERSONES: Joaquín, el jove argentí que imprimeix pròtesis gratis per ajudar els altres


Amb les meves impressores 3D estic fabricant pròtesis per a persones que les necessiten. Són totalment gratis. Espero que em puguin ajudar a difondre aquest vídeo! ". Amb aquest missatge publicat a la xarxa Twitter, Joaquín Vergara, un argentí de tan sols 18 anys, ha iniciat el seu projecte solidari. Utilitza dues impressores 3D per crear pròtesis de mans que poden moure els dits i tancar-los gràcies a les articulacions del canell. Des d'aleshores, el nombre de peticions sol·licitant una de les seves creacions ortopèdiques no ha parat de créixer.
Tot i la fama aconseguida en les últimes setmanes, a Joaquín no li cansen ni l'avorreixen les preguntes sobre la seva proesa. Està disposat a contestar a totes les calgui per transmetre el seu objectiu: ajudar a tota la gent que li sigui possible.


"El que em va motivar a fer-ho és poder ajudar a la gent del meu entorn on visc i pensar què puc fer per tractar de millorar la societat", "És una cosa que qualsevol pot fer, només és qüestió de seure i intentar-ho". Són algunes de les frases del jove inventor. Què et diu a tu el seu exemple?


Comentaris