Passa al contingut principal

PREGArock I am me. Willow Smith (fragmento)


I’m me, I’m me, and that’s all I can be.
I’m me, I’m me, it’s my one ability.
I’m free, and you can’t stop me.
I’m free, and that’s all I can be. 

Create yourself, redo yourself
Renew yourself
Be you, do what you do,
Hold your head up high,
everything’s gonna alright
You’re you, I’m me,
let’s live in HARMONY
Coexist with each other,
love each other Be yourself
You have to be yourself, be real, be honest
Cause ain’t nobody got time for that 
Jo soc Jo. Willow Smith (fragment)
Jo soc jo, Jo soc jo, i això és tot el que puc ser.
Jo soc jo, jo soc jo, i aquesta és la meva única habilitat.
Soc lliure i no em poden detenir.
Soc lliure i això és tot el que puc ser.

Creat a tu mateix, fes-te de nou.
Renova’t.
Sigues tu, fes el que fas.
Mantingues el teu cap alçat,
tot va bé.
Ets qui ets, jo soc jo,
anem a viure en harmonia.
Conviure amb els altres,
estimar els altres, sigues tu mateix.
Has de ser tu mateix, ser real, ser honest.
Perquè ningú té temps per això.

Déu, fes-me fort per capbussar-me, sense pors,  en l’oceà del meu interior. Que aprengui a descobrir-me; que sigui valent per acceptar-me. Dóna’m l’empenta que em cal per obrir-me i llençar-me a l’aventura d’estar disponible pels altres. Que no em falti avui el coratge que necessito per assumir el risc d’estimar i ser estimat.  






Comentaris