Passa al contingut principal

PREGArock: Sempre brilla el sol. Alvaro Soler (Marató 2018)


Sempre brilla el sol. Alvaro Soler (Marató 2018)
Ho tinc molt clar el que em passa
No es gens estrany, tot marca
Ho pots fer tot si hi ha amor.
Un món que gira i gira,
no et cansis i respira,
només cal vèncer el dolor.
Seré amb tu, amor.
Voldria dir-te vius en un món que escolta
No hi ha fronteres ni ombres,
i sempre brilla el sol.
No hi ha banderes, respostes que no esperes,
gastant la teva vida,
i sempre brilla el sol. (3)
Voldria dir-te que, dir-te que, dir-te que...
Voldria dir-te que amb tu es molt millor
Voldria dir-te que, dir-te que, dir-te que...
Voldria dir-te que amb tu sempre hi ha sol
Amb tu tot es millor
No hi ha banderes, respostes que no esperes,
gastant la teva vida
I sempre brilla el sol. (3)
La nova versió de la cançó “El mismo sol” d’Álvaro Soler és un cant a l’esperança, partint de la metàfora que, malgrat tot el que pugui passar, sempre brilla el sol. Ha estat creada per a la marató de TV3 d’enguany que està dedicada a la lluita contra el càncer. El missatge que expressa és que cada dia hi ha llum, també per als que pateixen dolor. I la llum és més gran si arriba en forma d’amor.









Comentaris

  1. Alba Fernández, del SGBarcelona, ens diu que li transmet molta esperança perquè l'anima, ja que la tornada diu "Sempre brilla el sol"
    La Gemma Rebollo diu que li ha agradat molt i que li transmet molta alegria per començar el dia.
    La Laura Parramón ens diu que és un cant per a continuar endavant.

    Bon dia a tots!!!!!Una abraçada de 4t ESO B desde el SG Barcelona

    ResponElimina
  2. Hola em dic Yeray, sóc del col·legi Sant Gabriel de Barcelona.

    Penso que aquesta cançó per a la marató animarà a moltes persones tant per la lletra per com els balls que han fet de l'actualitat.

    ResponElimina
  3. Alex Pérez, sel sgBarcelona,
    Aquesta canço hem transmet alegria i diversió, ja que el ritme de la música es molt rapid i molt alegre, també m'ha transmet molta esperança.

    ResponElimina
  4. Hola sóc el Genís de 3rA, vaig al col·legi de BCN.
    Crec que hauríem d'agrair totes les cosses bones que ens passen i ens han passat, respectar a qui ha estat al nostre costat, qui ens ha ajudat, qui ens ha aguantat en el moments dolents, qui ens ha fet riure.

    ResponElimina
  5. Paula Chacón, del SG Barcelona.
    La cançó diu que encara que tinguis un mal dia sempre brillarà el sol.
    Aquesta cançó em transmet energia i alegria.

    ResponElimina
  6. Aquesta canço es transmet alegria i pugen els ánims















    ResponElimina
  7. Hola! Em dic Maeve i sóc del Sant Gabriel de Barcelona.

    La meva opinió d'aquesta cançó es que es motivadora, animada i quan una persona no te un dia com s'esperava, escoltar-la no va malament.

    ResponElimina
  8. Hola sóc la Natalia, del SGBarcelona, m'ha agradat molt ja que transmet molta anima sobretot a qui la necessita

    ResponElimina
  9. Aquesta cançó transmet alegria i et dona forçes de que si tu vols fer una cosa nomès necessites amor, també parla de que no hi ha res que et pugui parar i sempre hem de continuar.

    ResponElimina
  10. Hola sóc la Carla Vargas del col·legi de Barcelona.
    A mi la canço i la seva lletra em transmeten alegria, t'alegra una mica el matí perquè té molt ritme i la lletra molt sentit i se t'enganxa molt.

    ResponElimina
  11. Sóc la Laia García de 3er d' ESO.
    A mi aquesta lletra em fa pensar en que hem de seguir sempre endavant i mai ens hem de rendir, encara que algunes vegades pugui semblar difícil. .

    ResponElimina
  12. L'autor ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  13. Hola em dic Albert García, la lletra d'aquesta cançó diu que no et rendeixis i de no perdre l'esperança, aixó també em fa pensar.

    ResponElimina
  14. Hola, Sóc l'alumne Alexandra de 3rA ESO , vaig a l'escola Sant Gabriel de Barcelona.
    Aquesta cançó em fa pensar sobre que es pot sortir en davant si ho fas amb les persones que estimes.

    ResponElimina
  15. Soc el Jan Liñán penso que és una cançó que vol dir-te que no et rendeixis i ser fort en els moments difícils .

    ResponElimina
  16. Hola em dic Toni Sanmatias i penso que la lletra d'aquesta cançó em fa pensar que tot pot sortir tot bé i que mai has de rendir-te perquè tu sempre pots.

    ResponElimina
  17. Hola em dic Adrián i sóc del col·legi Sant Gabriel de Barcelona.
    Penso que aquesta canço transmet alegria i anima peró no m'agrada en comparació a la versió en castellá.

    ResponElimina
  18. Hola sóc Paula G, de Barcelona. Estic d'acord amb la lletra, si et passa alguna situació dolenta, sempre acaba brillant el sol, i tot surt bé. Tot en la vida pot ser positiu, si tu vols.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Dues coses:

      1. Sempre brilla el sol
      2. "i tot surt bé". No sé quants cops he escoltat això, però es més fals que fals.

      Elimina
  19. Hola!! Sóc Desi de Barcelona. Jo crec que la cançó transmet un missatges molt important, tan per les persones que estan bé de salut, com les que no tant. Ens hem de conscienciar que no sempre tot es negre, que sempre podem veure un raig de llum.

    ResponElimina
  20. Hola sóc el David del col·legi de Barcelona, a mi m'ha cridat l'atenció la part de la canço de:

    No hi ha banderes, respostes que no esperes,
    gastant la teva vida
    I sempre brilla el sol.

    Jo l'he entés que per molts obstacles que estiguin a sobre amb esforç tot ho podrás lograr.

    ResponElimina
  21. Bon dia soc la Paula pot anima a moltes persones si parlen catala, pero crec que animaria mes la versió en castella, pero el ritme es alegra

    ResponElimina
  22. Candela Jiménez Barcelona13 de desembre del 2018, a les 8:24

    Sempre ha d'haver-hi un company, el qual sempre estarà amb tu passi el que passi. Superarà els problemes amb ell al costat i encara que n'hi hagin molts obstacles sempre brillarà el sol.

    ResponElimina
  23. Hola, jo crec que aquesta cançó es motivadora per a la gent que està malalta perquè aquesta cançó és per aquestes persones, i es una ajuda per el seu sofriment diari.

    ResponElimina
  24. Sóc el Pablo Bello, del col·legi Sant Gabriel de Barcelona.
    Jo pensó que es millor canço el Bajo el mismo sol, ja que m'agrada més, però està bastant bé per la Marató de TV3.

    ResponElimina
  25. gracies a tota la meva familia i amics per apollarme sempre i per ser sempre al meu costat

    ResponElimina
  26. Bona reflexió de la cuaresma, es molt inspirador.

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Comparteix la teva opinió de manera responsable i evita l'anonimat: Escriu el teu nom, el curs i el teu cole gabrielista. Moltes gràcies