Passa al contingut principal

WITHIN me: Escoltar el moviment


Escoltar el moviment
En el dia d'avui portarem a terme una experiència en la qual escoltarem el moviment de l'aigua. Per a això gaudirem en silenci i amb els ulls tancats durant uns minuts del so de l'aigua. Col·loca l'atenció en el so que l'aigua produeix al lliscar. Deixa de banda tots els altres sons sense rebutjar-los. Només intenta que prevalgui el so de l'aigua dins les teves orelles. L’aigua en moviment relaxa i serveix per concentrar-se, per la qual cosa ajuda molt a llegir, a estudiar i a treballar. Acabarem l'experiència compartint el que hem sentit.
Adap. B.J. Josean Manzanos


Comentaris

  1. Sant Gabriel Viladecans 2nB

    -Aquest video ha estat molt relaxant i a mi m'ha agradat bastant.

    ResponElimina
  2. Sant Gabriel Viladecans 2n ESO B (Joan López)

    Aquest vidio m'ha semblat molt interesant sobretot si és posa a les 8 del matí ja que ens ajuda ha relaxar-nos.
    M'ha agradat molt

    ResponElimina
  3. Iván 2n B E.S.O. Sant Gabriel Viladecans22 de maig del 2019, a les 8:17

    És un soroll que relaxa molt per començar un bon dia.

    ResponElimina
  4. Alex 2 ESO B Sant Gabriel Viladecans22 de maig del 2019, a les 8:17

    Es un soroll tranquilitzant per començar un bon dia

    ResponElimina
  5. Raúl C. 2B ESO SGViladecans22 de maig del 2019, a les 8:18

    Me recuerda a las vacaciones. Que se acabe el cole pronto.

    ResponElimina
  6. Sg Viladecans 2n B Eso
    Ha sigut un soroll molt relaxant que ha fet que em trobi a mi mateix

    ResponElimina
  7. Hola. A mi aquest video m'agradat perque m'he imaginat que estava el la muntanya

    Sant Gabriel Viladecans 2 B E.S.O

    ResponElimina
  8. Alex V 2n Eso Sant Gabriel22 de maig del 2019, a les 8:19

    Molt relaxant m'he dormit a classe, estic escribint aixo mentres estic sonambul, molt recomendable aquest video

    ResponElimina
  9. Me ha relaja mucho el sonido del agua passar

    Sant Gabriel Viladecans

    ResponElimina
  10. Natalia 2n B ESO Sant Grabiel de Viladecans22 de maig del 2019, a les 8:21

    M'ha transmetit tranquil·litat, i m'ha relaxat.

    ResponElimina
  11. Iván 2n B E.S.O. Sant Gabriel Viladecans22 de maig del 2019, a les 8:23

    és un sonido que puede hacer una gran obra en personas que les guste relajarse, me recuerda a las vacaciones de verano, una buena reflexión para comenzar el dia.

    ResponElimina
  12. Alejandra 2n Eso Sant Gabriel Viladecans22 de maig del 2019, a les 8:24

    Me he relajado y me he imaginado que estaba en el río de una montaña

    ResponElimina
  13. Lucía, 2B ESO Viladecans
    Este video me ha trasmitido mucha tranquilidad y me ha echo recordar cuando de pequeña en casa de mi abuelo llovía, y él y yo escuchabamos la lluvia caer

    ResponElimina
  14. Sant Gabriel Viladecans22 de maig del 2019, a les 8:29

    Con tanta relajación casi me duermo

    ResponElimina
  15. La relaxació es una cosa que hauriem de fer cada dia, perquè tenim molt estres.

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Comparteix la teva opinió de manera responsable i evita l'anonimat: Escriu el teu nom, el curs i el teu cole gabrielista. Moltes gràcies