Passa al contingut principal

PREGArock: Busco algo más. Nico Montero


Busco algo más. Nico Montero
Tornada
Voy buscando algo más…
Busco algo más que dé sentido.
Busco algo más que me despierte.
Busco algo más que que dé latidos
a mi pobre corazón.

La lletra ens anima a treballar la recerca d'allò que doni sentit completament a la nostra vida. Així es desprèn de les paraules de Nico Montero:
"Són molts els joves, i no tan joves, que caminen tractant d'entreveure els senyals que apuntin a una vida plena, per això, aquesta cançó expressa una actitud vital d'obertura, d'inquietud, aprofundeix en la necessitat de trobar sentit i donar raó vital a l'existència. És una crida a buscar alguna cosa més, a obrir els ulls, les orelles, els sentits i el cor a la crida, a la proposta de felicitat del Déu de la Vida. "

Comentaris

  1. Anna Bujàn, 4rt C, sant adrià del besós
    em sembla una cançó molt motivadora

    ResponElimina
  2. Paula Astorga 4t C --> la cançó expresa molt bé que em de buscar coses noves a la nostra vida

    ResponElimina
  3. Adrià Gento, 4t C ESO, Sant Gabriel Sant Adrià

    Aquesta cançó m'ha semblat que expressa positivisme i alegria, i m'ha agradat que la reflexió hagi estat una cançó per començar el dia, en comptes d'una reflexió de relaxació.

    ResponElimina
  4. Alba Díaz Sant Adrià.

    Tot i que no es una cançó coneguda té una lletra bonica, interesant per escoltar i reflexionar sobre ella

    ResponElimina
  5. Joel Vega 4t ESO C
    Sant Gabriel, Sant Adrià de Besòs

    El missatge de la cançó em sembla interessant, ja que parla del que fem constantment les persones; buscar-li sentit a les coses que fem.

    ResponElimina
  6. Adrián Rubio 4t C d'ESO del Sant Gabriel de Sant Adrià.
    No m'agrada la música en espanyol.

    ResponElimina
  7. Pol Ríos 4t C
    M'agraden molt aquestes reflexions perquè ens dona alegria.

    ResponElimina
  8. la cançó m'ha donat bon rotllo

    Ivan Comorera Sant Gabriel Sant Adrià del Besòs

    ResponElimina
  9. Manuel Gil 4t C
    Sant Gabriel Sant Adrià del Besós

    Bona cançó, la reflexió molt certa.

    ResponElimina
  10. Daniel Sanchez 2nB Sant Gabriel de BCN4 d’octubre del 2019, a les 8:19

    Aquesta reflexió m'ha fet pensar moltes coses i m'ha tret curiositat de moltes coses

    ResponElimina
  11. Sant Gabriel
    Abril Algar
    4tC ESO

    Les cançons pel matí motiven i donen un missatge que ens fa reflexionar, sincerament són les reflexions que més m'agraden.

    ResponElimina
  12. Pablo Martín, Sant Gabriel Sant Adrià

    Aquesta cançó em sonava familiar, l'escoltava al sortir del pati, em sembla una cançó que realment et fa pensar en buscar noves experiències, a més a més, la cançó té un bon ritme.

    ResponElimina
  13. Pol Hurtado Laborda 2A ESO Sant Gabriel BCN

    No coneixia la canço però té una lletra que has de escoltarla diversas vegades per entendre el seu missatge i saber fer una reflexió amb la cançó.

    ResponElimina
  14. Gmà. Abelardo Rodríguez / Sant Gabriel - TORROELLA M.

    Que l'ésser humà vagi més enllà del que és evident i es pregunti pel sentit de la seva existència és un fet esperançador. Bona música i bon ritme per finalitzar la setmana!

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Comparteix la teva opinió de manera responsable i evita l'anonimat: Escriu el teu nom, el curs i el teu cole gabrielista. Moltes gràcies