Passa al contingut principal

PREGArock: La banda sonora de la Quaresma (The soundtrack)

La banda sonora de la Quaresma (The soundtrack)
Cada un de nosaltres tenim alguna cosa així com la banda sonora de la nostra vida. Acompanya etapes, moments, relacions i emocions. Aquí està, a les dures i a les madures, per arrencar-nos un somriure, provocar-nos un flashback immediat amb prou feines uns acords o treure'ns del llit els dilluns al matí. La música ens permet sentir emocions col·lectives, ens porta a la trobada, multitudinari o personal, per compartir ritmes i lletres. A continuació aquí teniu un petit set list de música de Hawk Nelson, que pot servir-nos per la banda sonora del nostre camí de Quaresma:
Words (Subt. Español) https://youtu.be/6lRKbqL2xMw
Sold Out (Subt.. en Español) https://youtu.be/qD4UGRrh3HQ
Faithful (Subt.. Español) HD https://youtu.be/h5y6XRVDrGk
Quina cançó t’arriba més? Per què?

Comentaris

  1. Molt bon dia des de Vallirana!!!Sóc la Mª José Rives, professora del sant Gabriel Barcelona

    M'ha arribat molt la cançó Words...
    M'agrada parlar sempre en positiu, paraules sanadores, motivadores...Les paraules sovint creen la realitat. I a molta gent modesta i humil la fan adonar-se de les seves possibilitats, i creure en si mateixa. Aquesta gent necessita de paraules que li donin impuls.
    Hi ha poques vegades que em quedo sense paraules...Però, desgraciadament, ha hagut alguna ocasió.
    Senyor, dóna'm el talent de la paraula per poder ajudar a donar a conèixer la Teva Paraula als que m'envolten.

    ResponElimina
  2. M'ha agradat perquè a més a més de que s'entén prou bé, parla sobre el poder de les paraules

    ResponElimina
  3. Ivette Otto 2nB Sant Adrià
    Quina cançó t’arriba més i per què?
    La lletra de les tres cançons tenen molt de suc per comentar, tot i així, en aquests
    moments en els quals res es normal, em quedo amb la primera cançó. “Las palabras pueden
    edificar-nos, las palabras pueden destrozarnos”. “Deja que mis palabras sean vida,que mis
    palabras sean verdad”. Es veritat que fa un parell de mesos tots portàvem si més no una vida
    normal, ara és com si realment estiguéssim dins d’un somni, on les paraules com bé diu la
    lletra poden destrossar-nos, ens poden fer canviar moltes coses. Ara més que mai necessitem
    sentir la veritat de tot el que està passant necessitem tornar a la normalitat.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Paraules molt sàvies. Tot això ens farà més savis i més sàvies. Per ara, continuem construint plegats compartint les nostres paraules.

      Daniel Bentué Escalona Col·legi Sant Gabriel Sant Adrià.

      Elimina
  4. Crec que la cançó diu la veritat ja que les paraules poden ajudar-te o destruir-te però hem de pensar en positiu.

    ResponElimina
  5. Sara Villamayor 3b ESO SG Barcelona

    M'ha agrada molt aquesta cançó "Words", perquè li dóna molta importància al poder i al valor de les paraules. Com bé diu la cançó, les paraules poden edificar-nos o destrossar-nos, aixó vol dir que em de ser conscients del que diem en tot moment, perquè les paraules tenen molt poder.

    ResponElimina
  6. La cançó Words, perque parla sobre coses alegres, positivas.Tambe parla de que la gent pot ajudar obrin els ulls a la gent que no els tenen oberts perque totom som capaços de fer el que ens proposem.

    ResponElimina
  7. Les 3 cançons m'han agradat molt, però em quedaria amb la canço de Words, la lletra descriu el valor de les paraules. Em de trobar la positivitat de les paraules.

    ResponElimina
  8. M'ha arribat molt la cançó Words...
    M'agrada parlar sempre en positiu, paraules sanadores, motivadores...Les paraules sovint creen la realitat. I a molta gent modesta i humil la fan adonar-se de les seves possibilitats, i creure en si mateixa. Aquesta gent necessita de paraules que li donin impuls.
    Hi ha poques vegades que em quedo sense paraules...Però, desgraciadament, ha hagut alguna ocasió.
    Senyor, dóna'm el talent de la paraula per poder ajudar a donar a conèixer la Teva Paraula als que m'envolten.

    ResponElimina
  9. Alex Ruiz 1rA
    M'ha arribat molt la cançó Words...
    M'agrada parlar sempre en positiu, paraules sanadores, motivadores...Les paraules sovint creen la realitat. I a molta gent modesta i humil la fan adonar-se de les seves possibilitats, i creure en si mateixa. Aquesta gent necessita de paraules que li donin impuls.
    Hi ha poques vegades que em quedo sense paraules...Però, desgraciadament, ha hagut alguna ocasió.
    Senyor, dóna'm el talent de la paraula per poder ajudar a donar a conèixer la Teva Paraula als que m'envolten.

    ResponElimina
  10. La canço es molt bonita ja que son paraules que et poden ajudar per reivindicarte a la teva vida mb aquesta paraules motivadores.

    ResponElimina
  11. Nerea Sosa. St Gabriel de BCN. 3rA

    La que mes m'ha agradat ha sigut la de words, perquè es millor sempre parlar en positiu i de la solidaritat de saber que no estem sols.

    ResponElimina
  12. Tomàs Duran, St Gabriel Sant Adrià, 1r A


    La reflexió diu que a cadascú la música li aporta diferents sentiments o sensasions.

    ResponElimina
  13. Oriol Murcia 3B ESO SG BARCELONA
    "Words"
    He escollit aquesta canço ja que parla de la importància i del poder de les .

    ResponElimina
  14. Albert Chacón

    4rB Eso Sant Gabriel Bcn

    Per ser una musica antiga sap explicar bè cada etapa nostre, unes paraules poden encendre el nostre cor, o apagar-ho es pot representar trobar o deixar la teva companyia ya sigui de familiars, companys d'escola etc.. Unes paraules motiven altres deprimeixen, ens fan sentir com un rei/na. Aquelles paraules poden edificar el nostre ser. Poden acabar amb ell i fer-nos ser altre persona en el interior . Es així la vida

    ResponElimina
  15. 3rA SG BCN

    Les tres cançons estan molt bé, però la de "Words" parla molt en positiu, en que en cap moment ens em de rendir. Es una molt bona manera de veure la vida i afrontar-se a tot allò que hem de vèncer.

    ResponElimina
  16. Crec que la cançó diu la veritat ja que les paraules poden ajudar-te o destruir-te però hem de pensar en positiu.

    ResponElimina
  17. Crec que la cançó diu la veritat ja que les paraules poden ajudar-te o destruir-te però hem de pensar en positiu. Arnau Mariño Ibañez 2ESO A

    ResponElimina
  18. M'agrada parlar sempre en positiu, paraules motivadores...Les paraules sovint creen la realitat, hi ha molta gent modesta i humil, la fan adonar-se de les seves possibilitats, i creure en si mateixa. Aquesta gent necessita de paraules que li donin impuls.
    Hi ha poques vegades que em quedo sense paraules...Però, desgraciadament, ha hagut alguna ocasió.
    M'agradat diu la veritat,es millor sempre parlar en possitiu i de la solidaritat de saber que no estem sols en cap moment.

    ResponElimina
  19. Desi Oltra 4t ESO Bcn.
    La cançó que més m'ha agradat ha sigut "Words", ja que m'ha fet reflexionar molt i arribar a la conclusió que el més important són les paraules que diem. Hem de ser molt curosos amb això, perquè les nostres paraules poden ser molt motivadores o al contrari poden fer molt de mal.

    ResponElimina
  20. Clàudia Cervera 1r A
    La 3a perquè em fa pensar en la persona que més estimo i m’ajuda. Faithful.

    ResponElimina
  21. Erik Cardona 1rA ripollet


    M'ha agradat molt la cançó de Words, es positiva i fa reflexionar. Cadascú escolta i interpreta la música com vol.

    ResponElimina
  22. Laura Cucarella, 3rB ESO, barcelona

    La cançó que més m'ha agradat ha sigut la de "Words".
    Moltes vegades no ens adonem i no donem importància a les paraules que diem, les paraules com diu la cançó et poden influenciar de manera molt positiva i també molt negativa. En moments difícils et poden ajudar molt i reconstruir-te, peró també si són negatives t'ajuden a enfonsar-te.

    ResponElimina
  23. A mi m'ha agradat la cançó de sold out, perquè parla de la seguretat que té ara en si mateix, que no té por ni dubtes a fer el que vol, i això és molt important.

    Yara Virac
    4t ESO B SG Barcelona

    ResponElimina
  24. Tots tenim una banda sonora a la nostra vida. Hi hauran cançons molt felices i alegres, altres que et faran plorar i unes altres cridar de la ràbia. Però això no es pot evitar. Tots passarem per moments de tot tipus i tindrem coses, petits detalls, regals, cançons, vídeos, imatges, llocs, noms que ens recordaran aquells moments dolços, amargs, ple de riures o de llàgrimes. Però tot ha format part de la nostra vida i no pot ser oblidat o donat d’esquena per haver sigut un mal moment, s’ha de contemplar com aquell obstacle que et va fer més fort i lluitador per continuar amb tot amb més ganes. Pot ser hauríem d’escoltar la nostra banda sonora més sovint, per en recordar qui som i d’on venim.

    Paula Pérez Gabarró 3rA ESO Barcelona

    ResponElimina
  25. M'ha agradat molt la cançó "Words". Nosaltres hem de donar valor a les nostres paraules, per què després, hem de ser responsables dels nostres actes. Hem de pensar abans d'actuar i ser conscients del que fem i diem, per què, això després pot tenir repercussions sobre nosaltres. Les paraules poden tenir el poder de la màgia o de destrossar-nos, hem d'aprendre a utilitzar-les i entendre el seu valor.

    ResponElimina
  26. Laia García, 4A ESO Sg Barcelona
    He trobat molt interessant la cançó "Words", ja que m'ha fet reflexionar sobre el fet que tot allò que diem afecta als altres (sigui positivament o negativament). Per això mateix, crec que hem d'aprendre a saber utilitzar les paraules per tal de beneficiar als altres i no per perjudicar-los.

    ResponElimina
  27. Marc Gómez 1er ESO A col·legi Sant Gabriel, Sant Adrià del Besòs.
    M'agrada la primera cançó , al final nosaltres som paraules i en funció de com diem aquestes paraules, ens poden sentir millor o pitjor, perquè les paraules arriben al cor d'una manera o d'una altre.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Sóc en Biel de 1r B i m'agradat perque ho que diu son coses que et poden alegrar el dia i hem sento identificat.

      Elimina
  28. Tomàs Duran Sg St. Adrià 1r A ESO.
    La canço que més m'ha agradat, ha estat la de Words. M agradat perquè ens diu que amb paraules pots fer mal a la gent, enfonsar-les, alegrar-ls-hi. No nomès parles amb elles, les paraules no estan buides, tenen un significat.

    ResponElimina
  29. Pablo Bello 4t ESO A

    La canço "Words" m'ha agradat molt, perque parla de la força i importancia que tenen les paraules, i el seu significat.

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Comparteix la teva opinió de manera responsable i evita l'anonimat: Escriu el teu nom, el curs i el teu cole gabrielista. Moltes gràcies