Passa al contingut principal

PREGAcine: Eddie, el Águila


Eddie, el Águila

https://youtu.be/pWxUsfZWIqg Trailer 2:30

Baixet, grassonet, amb ulleres de cul de got amagant uns ullets eixerits, Eddie 'L'Àguila' Edwards es va convertir en la sensació dels Jocs Olímpics d'Hivern de Calgary per ser el pitjor amb diferència. Es va presentar als Jocs de Calgary 88 sabent que no tenia res a fer. Encara que la gent esperava que es trenqués la crisma en un mal aterratge, Edwards va sortir incòlume dels trampolins olímpics -últim com sempre- i universalment famós perquè el públic va quedar enamorat de la seva ridícula estampa, de les seves marques d'aleví i de la seva desimboltura natural.

Per què veure aquesta pel·lícula? Perquè no és una d'aquelles típiques històries d'èxits i reconeixements a què estem acostumats; és una de superació, de fracassos dels que ens hem d'aixecar, i de saber que, encara que no impressionis al món amb les teves accions, el més important és impressionar-se i superar-se a un mateix.

"No sé per què es diu que alguna cosa és impossible quan només és molt difícil. Cal saber reconèixer la possibilitat fins i tot en les dificultats." Diego Simeone.

Comentaris

  1. Sant Adrià 2 A ESO
    Hugo Ríos González
    M'ha agradat molt aquesta bonica, emocionant, inimaginable i admirable historia de superació i fe en un mateix.
    En un moment m'ha arribat a emocionar i no puc esperar per veure la pel·lícula sencera.
    M'ha inspirat per seguir els meus somnis.
    Gràcies

    ResponElimina
    Respostes
    1. Bona reflxió amic meu, m'has fet adonar-me que he de seguir els meus somnis.
      Gràcies, i sort!

      Elimina
  2. Àlex Simón Sant Adria 2nd A

    Es un exemple de superació per no rendirse en lo que t'agrada.

    ResponElimina
  3. Carles Lozano 2n A
    Sant Adrià del Besós

    Aquesta reflexió, m'ha fet adonar de l'important que pot arrivar a ser seguir els teus somnis, m' ha fet adonar, de que qualsevol cosa, per qualsevol obstacles que puguin aver-hi, per molta gent que et pugui insultar o desconfiar en tu, tu sempre ho has d'intentar per poder aconseguir el que desitges. Crec que tindre autoestima t'ajudarà en la vida.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Sant Adrià 2 A ESO
      Hugo Ríos González
      Opino el mateix, el teu comentari és inspirador i emocionant. M'has fet adonarm-he de l'important que és l'autoestima.
      M'has alegrat el dia.
      Gràcies

      Elimina
    2. Lucas Torres 2nA
      Sant Adrià del Besós

      Inpirador

      Elimina
  4. Rocío Romano Sant Adrià 2n A ESO
    El video te ensenya a aconseguir al que te proposes, als teus somnis.

    ResponElimina
  5. Quim Gutiérrez Sant Adrià 2n A d'ESO
    Aquesta reflexio m'ha fet que em doni compte que al llarg de la vida hi haurà molta gent que farà el possible per què no puguis cumplir els teus somnis, però això no significa que no tinguem que lluitar per callar-lis la boca i demostrar que s'equivocaven.

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Comparteix la teva opinió de manera responsable i evita l'anonimat: Escriu el teu nom, el curs i el teu cole gabrielista. Moltes gràcies