Passa al contingut principal

Quin dilema!: A lluir figura!


Dilema d'avui

Amb els canvis de l'adolescència has agafat uns quilets i no et sents dins dels estàndards de la moda. T'han proposat anar a la platja amb el teu grup i caldrà posar-se el banyador

Possibles respostes

  1. De cap manera aniré, ja pensaré una excusa.
  2. M'és absolutament igual, a qui no li agradi, que no miri.
  3. Els meus amics tampoc no estan per tirar coets, així que aniré i em camuflaré entre ells.
  4. Hi vaig i assumeixo que no m'agrado i em proposo començar un pla per trobar-me més a gust amb mi mateix.
  5. Mesurar-se pel físic és massa superficial i jo no sóc així i, a més, no puc pensar que sóc el centre del món.

Comprovem resultats

  1. Tens un atac de pànic per una cosa totalment superficial i sense importància. Però tens tanta por i manca de confiança que no ho veus.
  2. Bé, això és passar de tot i centrar-se en un mateix, sens dubte. Però estar ancorat en aquest egocentrisme passota tampoc no és gaire sa.
  3. Necessites del teu grup i t'hi has unit en simbiosi, per passar desapercebut/da i per no haver de decidir… el grup és un gran suport però has de ser tu mateix/a; has de prendre les teves pròpies decisions i criteri.
  4. És just que no et castiguis i que cerquis solucions. Fastiguejar-te tampoc servirà a ningú, ni a tu mateix/a tampoc.
  5. Aquesta és una forma molt madura de pensar i costa molt arribar-hi. Si et sents observat és perquè creus que tot gira al teu voltant i, normalment, això no és així.

Comentaris