Passa al contingut principal

Quin dilema!: Un regal per a la mare


Dilema d'avui

El Diumenge és el dia de la Mare i vas curt d'efectiu. T'agradaria fer-li un regal i et dóna per poc, així que no saps si potser serà millor alguna cosa feta per tu o serà massa cutre.

Possibles respostes

  1. Millor alguna cosa comprada, que jo ho podria fer fatal!
  2. Millor ho faig jo i m'estalvio la pasta. El que compta és la intenció, no és veritat?
  3. Una flor no costa tant i un poema del meu puny i lletra acompanyant-la li donarà encara més valor
  4. Optes per allò que convencionalment està ben vist, com una targeta, bombons o flors, encara que et quedis pelat.
  5. Ella té dret que li demostri el meu afecte i jo a fer-ho sense arruïnar-me, així que m'esforçaré amb una cosa que signifiqui molt per a tots dos...

Comprovem resultats

  1. Tanta por tens de ficar la pota? No pot ser que tinguis por en alguna cosa que és per a qui t'estima, i que no t'ho tindrà en compte. Ànims i endavant!
  2. El teu no és simbolisme sinó pura garreperia. Si el que compta és la intenció, la teva és molt transparent i egoista.
  3. Això no està malament, es veurà que t'has gastat alguna cosa –cosa que té el seu mèrit- i alhora li has posat cor. És una solució justa i equilibrada.
  4. Per a tu és important complir allò que s'espera socialment de tu, perquè et fa sentir part d'una cosa més gran. Però de vegades pots saltar aquestes normes quan ets en família.
  5. Tots teniu els vostres drets i cal buscar solucions creatives com aquesta, això és clar.

Comentaris