Passa al contingut principal

EMOCIONARI: Amor, la clau de tot?



Comencem el dia amb aquestes dues preguntes, que ens planteja l'actor Morgan Freeman a la pel·lícula Ahora o nunca, sobre el nostre pas per la vida:

- Has trobat la felicitat?
- Has proporcionat felicitat a altres?

Segurament mentre les escoltaves, el teu cap ja les intentava respondre, oi?
Escoltant-les em venia al cap la pregunta: Com puc saber si he proporcionat felicitat a algú? I crec que la resposta és l'amor.
No creus que podríem canviar fàcilment la segona pregunta per: Has estimat als altres?

Des de la meva experiència et puc dir que estimar dona resposta a les dues preguntes. Perquè estimar, sense jo buscar-ho, m'aporta felicitat, benestar, alegria, em fa sentir bé i a la vegada qui és estimat també. És un win win que no sempre és fàcil d'aconseguir oi?

T'has preguntat mai fins a quin punt ets capaç d'estimar? Quant de tu has donat i dones cada dia als altres? Creus que estimar aporta felicitat als altres? I a tu?

Tant de bo mirem de buscar camins en el dia d'avui i de cada dia per poder respondre les dues preguntes tal com vol el teu cor: amb amor.

Comentaris