Passa al contingut principal

PREGArock: Fins demà al matí



Bon dia,
Comencem la setmana amb aquesta cançó de Manuel Carrasco i Morat que ens ofereix diverses frases per a la reflexió i que comparteixo amb algunes anotacions:
"Dic mil coses que no penso": Ja ho vam tractar fa temps, però donada l'ocasió, torno a preguntar-te: Com et mostres davant dels altres? Dius el que penses o ets d'aquells que s'amaguen rere un rostre amable?
"Visc cansat d'esperar alguna cosa que em faci oblidar el passat": Hi ha alguna cosa que t'agradaria oblidar del teu passat? Què creus que és aquesta cosa en la teva vida?
"Vaig a complir el meu manament, no perdre el temps i viure ara, que demà Déu dirà": Viure la vida en el present parla de la teva mirada, sí, d'aquella de la qual hem parlat altres vegades. Però hem d'anar amb compte, perquè viure només mirant el present també té els seus perills, com, per exemple: no pensar en el teu futur, no tenir somnis i, en conseqüència, anar com un gall sense cap pel món.
Acabo amb la frase d'aquesta tornada que sona una mica rebel:
"No em ve de gust estar sense tu, ja no em ve de gust estar sense tu,
Hi ha alguna cosa en la teva mirada que no deixa que me n'escapi.
Que no, que no, que no, que no em ve de gust
Que no me'n vaig d'aquí fins al matí"
Digues, ets com aquesta cançó "rebel" que quan vols alguna cosa no pares fins a aconseguir-la?

Desitjo que puguis trobar la mirada que no et deixa escapar, que et fa voler estar tot el dia al seu costat, que t'ajuda a guarir el teu passat, que t'ajuda a dir el que penses. Et convido a buscar "fins al matí" aquesta mirada, sense cansar-te, i potser així aconsegueixis trobar-la.

Que tinguis un bon dia.

Comentaris