Passa al contingut principal

WITHIN me: Meditació del compromís



(el professor/a ha de llegir les frases aturant-se entre una i l’altra)
Posa't còmode / a, tanca els ulls i concentra't en la respiració. Nota com l'aire entra i surt lentament del teu cos. L'aire entra i surt. Fixa't en el ritme de la teva respiració. En els teus batecs cardíacs. En el pes dels teus braços i cames. Ara vull que et concentris en les següents afirmacions: Faci el que faci potser no he pogut fer més del que fet. He de deixar que els pensaments i les emocions vinguin quan vulguin i se’n vagin quan vulguin. Estaré com sigui però seré jo mateix, no trairé el que considero que és correcte fer i ho faré. El gran repte que faré és canviar la paraula "però" per la paraula "i". "Faria això però tinc por" per "faig això i tinc por". Sento les meves emocions tal qual i actuo com crec que he d'actuar. Triar sense donar raons per triar una o altra opció. Es requereix una elecció més que una decisió. Passar del comandament a les ganes. Agafo el compromís de despreocupar-me de l'ansietat i de ocupar-me de les coses de la vida. Trio viure la vida. Vull viure la vida.....
A poc a poc torno a la meva respiració, al meu cos. Obro els ulls i segueixo amb les meves activitats.


Comentaris