Passa al contingut principal

GRÀCIES


Senyor i Pare meu,
En acabar aquest curs
, vull donar-te gràcies
per tot allò que  de he rebut Tu.
    
Gràcies per la vida, per les flors, per l'aire i el sol,
per l'alegria i el dolor,
per tot el ha sigut possible i pel que no ha pogut ser.

T'ofereixo quant he fet en aquest any:
el treball que he pogut realitzar,
les coses que han passat per les meves mans
i el que amb elles he pogut construir.

T'agraeixo les persones que al llarg d'aquests mesos he estimat,
i
els que m'han estimat,
companys, professors, educadors, treballadors, les nostres famílies,
les amistats noves i els que coneixia d'antic,
els que m'han allargat la seva mà i aquells als que jo he pogut ajudar
.
Amb tots ells he compartit la vida, la feina, el dolor i l'alegria.

Omple'm de bondat i d'alegria per a aquestes vacances,
a fi que quants conviuen amb mi o s'apropin a mi,
trobin en la meva vida una miqueta de Tu.

Dóna'ns un temps de descans feliç i ensenya'ns a repartir felicitat.

http://preguem.blogspot.com/2018/06/gracies-pel-curs.html


Comentaris