Passa al contingut principal

PENSEM- hi: Lliures, en camí


En temps d'exàmens, de calor, de final de curs, quan les setmanes es fan costa amunt, quan la meva habitació o l'espai en el que treballo es torna una mica cel·la, quan el calendari m’angoixa ... llavors valoro, somio, espero, desitjo més la llibertat de la meva vida. Crec que aquest és un d'aquells conceptes que significa més per tots els somnis que desperta que perquè sigui quelcom absolut, definible, tangible ... El somni de la llibertat és fer el que cregui que he de fer, no casar-me amb cap convenció que m’ empresoni o esclavitzi. No cedir. No acotar el cap davant de res ni davant ningú, potser només Déu ... És sentir que tinc el control de la meva vida. És no haver de caminar amb martingales, és no callar per prudència, és no percebre com lloses als que tenen autoritat sobre mi: familiars, professors, caps a la feina ... És un somni i una meta, un desig i un privilegi, un anhel i una conquesta.
Quin somnis de llibertat somio?


Comentaris