Passa al contingut principal

PREGArock: Little Drummer Boy - Pentatonix


Little Drummer Boy - Pentatonix
Come they told me                            Vine, em van dir,  
A new born king to see                     Un nou rei per veure,
Our finest gifts we bring                   Li portem els nostres més bells regals,
To lay before the king                        per posar-los davant del rei,
So to honor him                                 I així honorar-lo,
When we come                                  
quan arribem,
Little baby                                           Petit nen,
I am a poor boy too                           jo també sóc un nen humil,
I have no gift to bring                        No tinc regal per portar,
That's fit to give our king                 que sigui adequat per donar-li al nostre rei,
Shall I play for you                             Puc tocar per a tu?
Mary nodded                                     La verge Maria va assentir,
The ox and lamb kept time              
El bou i el xai van portar el compàs,
I played my drum for him                 vaig tocar el meu tambor per a ell,
I played my best for him                  vaig tocar per a ell el millor que vaig poder,
Then he smiled at me                       
Llavors, ell em va somriure,
 Me and my drum                             a mi i al meu tambor,
Come they told me                           Vine, em van dir,
A new born king to see                    Un nou rei per veure,
Me and my drum                              jo i el meu tambor.
Quan Jesús va néixer, aquest gran esdeveniment va ser anunciat en primer lloc a uns pastors. Hem de saber que en aquella societat del temps de Jesús els pastors eren molt menyspreats. Se'ls considerava a tots ells com bandits, tramposos i mentiders. Doncs bé, la gran notícia de la història, que és el naixement del Redemptor, no es va comunicar en primer lloc a les autoritats, ni als sacerdots, ni a la gent estudiada, sinó als més menyspreats de la societat. El missatge que se'ls dóna està ple d'alegria i esperança.







Comentaris

  1. A mi m'agradat molt la cançó perquè la lletra a mi em sembla molt bonica a més a més que és una cançó nadalenca i m'agraden molt les cançons nadalenques.

    ResponElimina
    Respostes
    1. ADRIAN GARCIA ARRANZ _ 2ESO A _ BARCELONA

      Elimina
    2. A un niño le regala una materia y sigue sin sonreír
      Pero cuando pasa el pastor pobre le dice que no puede darle nada pero le toca una canción y le saca una sonrisa.

      Elimina
  2. Eric 2A Eso: penso que el rei es molt humil ja que no l’importa que nomes li canti una canso.

    ResponElimina
  3. Eric 2A Eso: penso que el rei es molt humil ja que no l’importa que nomes li canti una canço.
    Corregit.

    ResponElimina
  4. Carla Lizaran 2 ESO B Barcelona: aquesta canço m'ha semblat bona per reflexionar que hem de donar una oportinitat als altres. I no jutjar sense coneixer-le.

    ResponElimina
  5. Xuanhao 2A ESO: la cançó és molt guapo perquè em sembla que la lletre és molt bonic.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Jonathan Romance 2nA un niño le regala una materia y sigue sin sonreír
      Pero cuando pasa el pastor pobre le dice que no puede darle nada pero le toca una canción y le saca una sonrisa.

      Elimina
  6. Clàudia 2n ESO B Barcelona:
    -En aquesta reflexió el que ens diu es que tot i ser una persona que no té gran cosa o que no tingui importancia a la societat pot fer que les coses canviin, pot ser un canvi petit com pot ser un canvi gran, es pot notar el canvi a la societat o en la persona que el produeix.

    ResponElimina
  7. 2B Arnau Barcelona: M'ha agradat la canço perque parla sobre els pobres pastors que van portar el que podien encara que no tinguessin res.

    ResponElimina
  8. David Delgado 2n E.S.O B:
    Doncs la reflexió ens mostra a una persona que no té molts diners i que no encaixa a la societat, que pot fer grans canvis en les persones.

    ResponElimina
  9. Pau Santa Ana 2B ESO, Barcelona
    Hem sembla una cançó molt bonica perquè la lletra te un significat molt important.

    ResponElimina
  10. Dídac Santiago 2nB Barcelona.

    A mi la lletra m'agrada. Es com si parles a Jesús i la persona que li parla sigui pobre, però crec que aquella persona faria tot el possible per fer-li feliç.

    ResponElimina
  11. A mi aquesta cançó m'agradat perquè parla del nadal i a mi m'agrada el nadal.
    Aquesta cançó es molt bonica.

    ResponElimina
  12. M'ha semblat una canço per a reflexionar, ja que es pot donar una oportunitat i no veure per fora qui es,

    ResponElimina
  13. Tania 2nA ESO Barcelona

    La lletra de la canço és molt maca. No la hem pogut escoltar, però segur que el ritme sera molt nadalenc.

    ResponElimina
  14. 2B ESO Oriol Murcia Arcas Barcelona: Es una canço molt bonica ja que parla del nadal.

    ResponElimina
  15. Xavi Casal 2A ESO: A mi aquesta canço m'enrocorda al meu avi ja que el meu avi explica cada any la historia de Jesús.

    ResponElimina
  16. Carla Martínez 2nB, Barcelona: Aquesta cançó em sembla una manera molt ben feta de reflexionar l'empatia.

    ResponElimina
  17. Per a mi aquest cançó és molt bonica.

    M'agrada perquè parla del nadal i el nadal és una època fantàstica.

    ResponElimina
  18. 2B ESO Christian Arévalo Saiz Barcelona: m'agradat molt perque eren 4 homes i 1 dona cantant a capela sobre el Nadal

    ResponElimina
  19. Aaron 2B Barcelona:
    En aquest text diu que quan va néixer Jesus el primer que hico La Mare de Déu és avisar els pastors que se'ls coneixia com lladres.

    ResponElimina
  20. Daniel Serran 2A ESO : La cançó m'agradat molt i la lletra era molt bonica perque parla sobre la epoca de nadal.

    ResponElimina
  21. Samara 2b: que a tots eran iguals i no tenim que ser diferents

    ResponElimina
  22. Gerard 2nºA Bcn

    Aquest video transmet un missatge sobre Jesús molt cert, m'agradat molt ja que diu que Jesús es humil i que tothom intentem fer que sigui feliç.


    Ha estat molt bé.

    ResponElimina
  23. Eloi Miguel 2A ESO Barcelona:
    Penso que la lletra està bastant bé, no hem pogut veure el video ,crec que la música conjuntaría amb la lletra.

    ResponElimina
  24. Paula Del Río León 2A: Aquesta cançó demostra que no sempre són millors els regals materials que els que no ho són.

    ResponElimina
  25. Hem sembla molt bé perque la cançó significa que parla amb Jesus i confia.

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Comparteix la teva opinió de manera responsable i evita l'anonimat: Escriu el teu nom, el curs i el teu cole gabrielista. Moltes gràcies