Passa al contingut principal

PREGArock: Los abrazos que quedan. Maldita Nerea


Los abrazos que quedan. Maldita Nerea

Sale corriendo y tú no la ves.
La vida no espera.
Y deja escrito en algún papel:

Que no, que no se apaguen las velas.
Yo ya hace tiempo que perdoné, y los besos me llevan.
Me van diciendo que tengo que volver
a los abrazos que quedan.
Y todo cambiará, si quieres.
Mi vida, cambiará, si quieres.
Ya lo entendí la primera vez.
Y dime si ves cómo se ha detenido el tiempo.
Y que aquí cada segundo es cierto.
Y es un sí.
No puede no llegar.
Fue volando hasta hacerse nuestro.
Y ¿ves? Eres lo que he querido y tengo.

Se va corriendo y tú no la ves, si el miedo te llega.
Y deja escrito en una pared que no, que nada vale la pena.
Yo ya hace tiempo que lo dejé, y los besos me llevan
y me recuerdan que tengo que volver a los abrazos que quedan.
Y todo cambiará, si quieres...
Y ¿ves?, se va haciendo destino el verso.
Sale corriendo y tú no la ves.

Y el miedo te llega para decirte que tienes que volver
a los abrazos que quedan.
Y dime si ves cómo se ha detenido el tiempo y que
Aquí cada segundo es cierto.
Y es un sí.
No puede no llegar.
Fue volando hasta hacerse nuestro.
Y ¿ves?,  eres lo que he querido y tengo


Yo ya hace tiempo que perdoné, y los besos me llevan. Me van diciendo que tengo que volver a los abrazos que quedan.
El perdó és acollir, una i altra vegada, aquest "sí" a la nostra vida, a cada vida, amb tot. A través de gestos molt senzills, amb l'abraçada, en tants escenaris quotidians, lliurant-se uns als altres, fins a setanta vegades set, aquesta veu que val una vida sencera: «t'estimo i et perdono».


Comentaris

  1. Martí Alamán 2nA d'ESO col·legi Sant Gabriel Sant Adrià el Besòs

    M'ha agradat la reflexió perquè el tema que es representa a la cançó és bonic i també m'ha agradat el seu ritme i lletra. M'agradaria que més reflexions fossin així.

    ResponElimina
  2. Paula Nieto Zarza. 2n A ESO, Sant Gabriel Sant Adrià.
    Aquesta cançó m'ha semblat molt bonica, no només per la melodia, sinó pel missatge tan bonic que transmet.

    ResponElimina
  3. Nil Luna Alonso 2n A Sant Gabriel de Sant Adrià del Besòs

    Està molt bé la idea d'escriure i dibuixar i el missatge de la cançó és bonic, però al vídeo s'equivoca molt dibuixant i ha de millorar la cal·ligrafia.

    ResponElimina
  4. Joan Alcaraz 2n E.S.O. A Col·legi Sant Gabriel de Sant Adrià del Besos
    Bona reflexió per començar el dia amb anims.

    ResponElimina
  5. Guillem Lerida Funes 2n A ESO Sant Adria del Bessos

    Aquesta canço personal ment no m'agradat per que el ritme i el cantat no m'an ha gradat ami personalment pero el tema si que m'agradat

    ResponElimina
  6. Mireia Albiol 2nA col·legi Sant Gabriel Sant Adrià
    M'ha agradat la reflexió per que es un missatge molt bonic.

    ResponElimina
  7. Lian Nadal Col·legi Sant Gabriel de Sant Adria 2'A eso

    Aquesta reflexió ens explica que tot el que fem malament tens possibilitats de arreglar-ho. Es una cançó molt bonica perquè te una lletra molt bonica.

    ResponElimina
  8. Martina Díez 2nA, Col·legi Sant Gabriel Sant Adrià.
    La cançó ha estat molt be i té un missatge molt bonic.
    M'agradaria que hi haguessin més cançons a les reflexions.

    ResponElimina
  9. David Sánchez 2nA ESO Col·legi Sant Gabriel

    Aquesta cançó m'agradat molt ja que té una lletra tan bonica que transmet al·legria

    ResponElimina
  10. Meritxell Polo Col·legi Sant Gabriel Sant Adrià 2nA ESO

    Aquesta cançó m'ha semblat molt bonica i que ens ensenya molts valors de la vida.
    M'ha agradat el seu missatge.

    ResponElimina
  11. Blanca Camuñas Cimarra
    Col·legi Sant Gabriel Sant Adrià
    2n A ESO
    Em sembla que aquesta canço és molt bonica i porta un missatge molt bonic.

    ResponElimina
  12. Jan Periago Col·legi sant gabriel curs 2n A de sant adria

    Aquesta canço a estat xula perque te transmet una mica de alegria

    ResponElimina
  13. Tania Albiol, 2nA ESO,Col·legi Sant Gabriel de Sant Adria de Besos

    Aquesta canço m'agrada perque m'agrada el significat que et vol donar, m'agrada el ritme, la lletra i es una canço que et fa pensar en coses del tema.

    ResponElimina
  14. Ana Padró 2n A Sant Gabriel Sant Adrià del Besòs

    Aquesta cançó vol explicar-li a la persona que ho dedica, que és molt important per ell/a.
    És molt bonica

    ResponElimina
  15. Amandeep Singh 2nA E.S.O. Sant Adrià :

    La reflexció esta molt bé m'agradat la caçó i el videoclip també esta bastant bé

    ResponElimina
  16. Dani Aldave 2n ESO A Col·legi Sant Gabriel de Sant Adrià

    Aquesta reflexió m'ha agradat perquè la cançó era bonica, la seva lletra també i el seu missatge era molt bo per a que transmitia

    ResponElimina
  17. Aquesta reflexió es bona per llevarse del llit i estar ben alegre, i no estar trist.

    ResponElimina
  18. Pere Lozano Sant Gabriel Sant Adria
    Esta molt be la cançó és bonica i la lletra te molta rao

    ResponElimina
  19. Isabel Dueñas Sant Gabriel Sant Adrià del Besós 2nA

    La canço no m'agradat , pero te raó el que diu que els millor gestos son els petits com una abraçada.

    ResponElimina
  20. Lucía Sarriá Saiz 2nA Col·legi Sant Gabriel Sant Adrià
    M'ha agradat la reflexió i m'ha semblat molt bonica la canço.

    ResponElimina
  21. A mi m'agradat la cançó. Una abraçada es com la medicina. Només amb abraçar te quasi sempre cura.

    ResponElimina
  22. Basma Amanchchah Alaoui 2n A Sant Gabriel Sant Adrià

    la reflexió d'avui m'ha semblat interesant. Penso que el missatge de la cançó es molt clar i entenedor.

    ResponElimina
  23. Ivan Morales 2n A ESO , Sant Gabriel Sant Adria

    Aquesta canço m'ha agradat per que es molt bonica i per el seu missatge que transmet.

    ResponElimina
  24. Paula Román 2n ESO Sant Gabriel Sant Adrià

    Es una cançó molt bonica a la que pots dedicar a algú que estimes.

    ResponElimina
  25. Sóc una alumne de 1d'ESO, jo penso que la cançó ens vol dir que si nosaltres volem podem canviar el món, quan algú es queda sense abraçades corre cap a ell i dona-li una bona abraçada.

    ResponElimina
  26. Pol Pérez Roca 1rB ESO Sant Gabriel Barcelona.
    Aquesta cançó crec que te una lletra molt bonica, la melodia no m'ha agradat molt però lletra m'agrada. Em sembla que per a començar el dia, anima bastant ja que estem adormits com un mandrós dels que sempre estan dormit com un tronc.

    ResponElimina
  27. Martina Guitart Castellà 2nA ESO Col·legi Sant Gabriel Sant Adrià
    M'ha agradat la reflexió ja que la canço es molt maca i el missatge que transmet es molt bonic.

    ResponElimina
  28. ha estat molt be :)
    Noa ferrús 2n A sant gabriel sant adrià

    ResponElimina
  29. akesta kanzo me eh agredet

    ResponElimina
  30. Daniela Colominas, 2nA ESO, Col·legi Sant Gabriel, Sant Adrià del Besòs

    Aquest, em sembla un tema molt maco, ja què com diu la reflexió, tracta d'estimar i perdonar, cosa que nosaltres, hi ha moltes vegades que no fem ja què per molts és molt difícil perdonar a la gent. El missatge d'aquesta cançó, és molt bonic.

    ResponElimina
  31. El missatge d'aquesta canço es dona abraçades a la gent triste i aixi en un futur et tornaran la mateixa abraçada

    ResponElimina
  32. El significat de aquesta canso es que tenim que estimarnos sempre amb tots perquè no sabem que pot pasar en el futur òsigui que estimeu el que podeu.

    ResponElimina
  33. Alejandro Infante 1º E.S.O col·legi sant gabriel de Besòs:
    Bonica reflexio per començar un divendres amb ánim.

    ResponElimina
  34. Ajudar als altres no es res difícil. Les persones que ajuden als altres no esperen res a canvi. Ajudar a les persones quan ho necesiten no es res dolent.

    ResponElimina
  35. Una abraçada es una marca de estimacio i de comprensio. Hi ha persones que neccesten una abraçada per a començar el dia.Si tu fas una abraçada no esperis a que te la tornin simplement fes-ho per que tu volguis.

    ResponElimina
  36. La canço es molt bonica. Una abraçada es un signe d'alegria, i també com una medicina, amb el temps t'ajuda a fer-te més fort

    ResponElimina
  37. Aquesta reflexió m'ha agradat perquè transmitia un missatge d'amor, abraçades, amistat...

    ResponElimina
  38. Aquesta cançó expressa un missatge molt bonic, expressa l'amistat entre nosaltres.

    ResponElimina
  39. Una cançó molt original amb un missatge molt tendre, el vídeo es realment ocurrent i penso que és una gran idea. Una abraçada es com un somriure a un dia gris.

    ResponElimina
  40. Núria 1rB Sant Gabriel de Barcelona22 de febrer del 2019, a les 8:22

    La cançó es molt bonica i et fa reflexionar, no valores lo que tens fins que es marxa i que lo més bonic del món son les abraçades que es fan de veritat. La cançó m'ha semblant molt interessant.

    ResponElimina
  41. jan rovira 1r B col·legi sant gabriel

    a mi ma agradat el video clip perquè es original i jo crec que que hi ha que estimar i ja que donar abraçades a canvi de res i sense ningun motiu.

    ResponElimina
  42. Aina 1r ESO Col.legi Sant Gabriel de Barcelona


    Aquesta cançó ens diu que tenim que abraçada sense rebre res a canvi.

    ResponElimina
  43. Laura Teruel 1B ESO Sant Gabriel Barcelona.
    Jo crec que la cançó diu que sempre temin que donar abraçades i estimar-nos, perquè es molt bonic i et ajuda molt i encara que estiguem enfadats amb algú hem de perdonar.

    ResponElimina
  44. Gael Tobarias universitat22 de febrer del 2019, a les 8:33

    Les reflexions son molt educatives

    ResponElimina
  45. Àlex Varela Vàzquez Diplomat22 de febrer del 2019, a les 8:33

    Molt bo like

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Comparteix la teva opinió de manera responsable i evita l'anonimat: Escriu el teu nom, el curs i el teu cole gabrielista. Moltes gràcies