Passa al contingut principal

CITES: No caminis davant meu; pot ser no podré guiar-te. No caminis darrere meu; pot ser no podré seguir-te. Camina al meu costat i sigues el meu amic. Albert Camus


No caminis davant meu; pot ser no podré guiar-te. No caminis darrere meu; pot ser no podré seguir-te. Camina al meu costat i sigues el meu amic. Albert Camus

Quan ens preguntem amb franquesa quines són les persones que més compten per a nosaltres, sovint ens trobem que són aquelles que en lloc de proporcionar-nos molts consells, solucions o remeis, han triat preferentment compartir el nostre dolor i tocar les nostres ferides amb mà suau i tendra. Però, en tot cas, tots aquests braços propers, aquestes vides que em fan costat, aquests moments que van tenyint el meu horitzó es tornen part del sòl ferm en el qual es pot construir una vida.

Inventa una frase que tingui el mateix significat que la cita que hem treballat avui i comparteix-la bloc. (Recorda seleccionar nom / url i identificar-te)


Comentaris

  1. No paris continua enfrontant els teus pors.

    ResponElimina
  2. Sant Gabriel de Barcelona 2nB ESO

    A mi aquesta frase em sembla molt correcte, perquè necessitem a algú que estigui al nostre costat. Que ens ajudi.

    ResponElimina
  3. Hem de lluitar contra les nostres pors

    ResponElimina
  4. Esforsat per enfrontar els pors

    ResponElimina
  5. Mireia Martínez
    No necessites a ningú més per seguir endavant, només cal que creguis en tu.

    ResponElimina
  6. Marta Palomeque Barcelona

    Crec que es important saber qui de veritat està quan ho necessites i qui no, però davant d'això crec que s'ha de tenir un gran cor per fer-ho i qui ho fa n'estic segura que d'això li sobra.

    ResponElimina
  7. Gerard Llorens ripollet 2A E.S.O22 de març del 2019, a les 8:17

    Em sembla una frase molt reflexionadora, ja que si la llegeixis un cop no entens el significat però si la llegeixes més d'un cop comences a entendre-la

    ResponElimina
  8. Joel Comuñas 2n ESO B

    Camina al costat meu fins trobar l'alegria.

    ResponElimina
  9. no vagis masa depresa ni masa lent si no no podràs estar amb mi el teu amic

    ResponElimina
  10. LAURA CUCARELLA
    Sant Gabriel Barcelona 2nB ESO

    Jo crec que les persones que més t'importen són les que estan sempre en els moments més dificils. i t'ajuden quan més ho necessites.

    ResponElimina
  11. No et rendeixis mai, si intentes aconseguir el que vols, ho aconseguiràs.

    ResponElimina
  12. Sant Gabriel Barcelona, 2nB

    Aquesta frase hauria de fer pensar a moltes persones. Tots hem d'estar recolzats, per que en el fons ho necessitem, per que som persones.

    ResponElimina
  13. Carla Martínez, 2nB Sant Gabriel BCN22 de març del 2019, a les 8:19

    M'ha agradat molt el missatge que ens a fet arribar a tots, perquè té molta raó. A vegades creiem que ningú ens pot ajudar però sempre hi ha algú que ens pot fer sentir-nos millor.

    ResponElimina
  14. Laia Rodríguez Ripollet 2nA ESO22 de març del 2019, a les 8:20

    No has de cambiar per les persones ni deixar influenciar-te, has de ser tú mateix en tots els sentits

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Laia somos tus amigos del campa Milena y Guillermo saludos for you

      Elimina
  15. Un amic sempre estarà amb tu quan caiguis per oferir-te una mà i aixecar.te.

    ResponElimina
  16. No caminis a cap altre lloc només cap al meu cor...

    ResponElimina
  17. Bona reflexio i no només per començar el dia sino per sempre.

    ResponElimina
  18. Que tots som igual de importants, ni un més ni un menys.

    ResponElimina
  19. Elena De Jesus Sant gabriel Barcelona 1rB Eso22 de març del 2019, a les 8:24

    Els amics sempre estan per ajudar, hasta en els pitllors moments.

    ResponElimina
  20. Els amics es compten amb una ma.Tens que enfrontarte a les teves pors.

    Laura Bonet Guardia 1esoB

    ResponElimina
  21. No busquis a l'amic per matar hores, sinó busca a l'amic amb qui viure

    ResponElimina
  22. Que els amics sempre tenen que estar al costat nostre perque tots som iguals i importants

    ResponElimina
  23. Guillem Lerida 2nA ESO Sant Adria
    Em sembla una frase molt reflexionadora, ja que si la llegeixis un cop no entens el significat però si la llegeixes més d'un cop comences a entendre-la

    ResponElimina
  24. Iker Cosano Barcelona 1rB E.S.O
    Els amics no son brossa tens que aprofitar la seva amistat i cariño que tenen cap a tu

    ResponElimina
  25. Daniel Sanchez SGBCN

    El millor camí es el de la amistat.

    ResponElimina
  26. Has de que caminar al meu costat, axi anirem de la ma.

    ResponElimina
  27. Pere Lozano sant Gabriel sant adria 2n A eso
    bona reflexio per començar el dia.

    ResponElimina
  28. Guillem Lerida 2nA ESO Sant Adria
    ha estat be

    ResponElimina
  29. Ivan Magarzo Freixo, Sant Gabriel de Barcelona

    Els amics no son solament amics, sino que son companys, escuders y ajudants, en la nostra vida.

    ResponElimina
  30. Martí Alamán 2n A d'ESO Sant Gabriel SANT ADRIÀ

    Em sembla un molt bon missatge el que intenta transmetre la reflexió i em sembla que és bastant important del que es parla.

    ResponElimina
  31. Aquesta reflexió ens mostra que l'amistat és molt important i que hem d'estar al costat de les persones i ajudar-les tot el que podem.

    ResponElimina
  32. Ivan Morales 2n Eso A Sant Gabriel Sant Adria

    Aquesta reflexio es bona ja que diu que tenim que apreciar al nostres amics.

    ResponElimina
  33. Guillem Lerida 2nA ESO Sant Adria
    Aquesta reflexio m'agradat per que te tota la rao i reflexionar.

    ResponElimina
  34. Un amic sempre estará al teu costat.

    ResponElimina
  35. Pol Pérez 1rB ESO Col·legi Sant Gabriel de Barcelona XXII/III/MMXIX

    Sempre estaré al teu costat, en els bons moment i en els dolents. Si tens por, estaré al teu costat; si estàs trist, estaré al teu costat; si estàs feliç, estaré al teu costat; si estàs enfadat, estaré al teu costat...

    Aquesta frase que he fet crec que és molt semblant a la d'Albert Camus, sempre em de acompanyar als nostres amics i familiars quan ho necessiten.

    ResponElimina
  36. Diana Ollé BCN

    Jo seré com el teu pare. Caminaràs al meu costat amb mi. No podràs seguir les meves passes. Jo tampoc podré seguir les teves però caminarem junts.

    ResponElimina
  37. Helena Iborra 2nB ESO Sant Gabriel22 de març del 2019, a les 8:29

    Ami aquesta frase es correcte sobretot amb les persones que estan sempre amb tú t'ajuda per aconseguir lo que mes necessites, no com altres persones.

    ResponElimina
  38. Un amic de veritat sempre estará amb tu en els moments bons i dolents. Els amics sempre estarán per ajudar no pas per fer-te mal.

    Lucía Exposito, 1ESO B

    ResponElimina
  39. Martina Díez, 2nA ESO Col·legi Sant Gabriel Sant Adrià
    Crec que aquesta reflexió ens diu que hem d'enfrontar-nos a les nostre pors.

    ResponElimina
  40. Em de creuar un precipici per un pont i farem les passes junts per no caure.

    ResponElimina
  41. Edgar López BCN
    Sí camines al meu costat sempre estarem junts.

    ResponElimina
  42. jo sere com el teu germa et seguire sempre i sempre estarem junts.

    ResponElimina
  43. M'ha agradat molt el missatge que ens a fet arribar a tots, perquè té molta raó. A vegades per no dir casi sempre creiem que ningú ens pot ajudar però sempre hi ha algú que ens pot fer sentir-nos millor. Aquet algú seràn als nostres millors amics.

    ResponElimina
  44. AITANA TORRES LORENZO, COL·LEGI SANT GABRIEL DE BARCELONA

    Seré el teu far, tu el vaixell que arriba a port, seré amb tu. No podré seguirte però caminarem junts.

    ResponElimina
  45. Meritxell Polo Col·legi Sant Gabriel Sant Adrià 2nA ESO

    No tinguis por, envoltat de la gent que t'aprecia de veritat.

    ResponElimina
  46. Ana Padró 2n A Col·legi Sant Gabriel S ant Adrià

    Sempre que necessites ajut d'algú, hi haurà moltes persones per ajudar-te i escoltar-te

    ResponElimina
  47. Daniela Colominas, 2n A ESO, Sant Adrià

    Cal esforçar-se per poder superar-se a un mateix, i per poder superar les nostres pors, i per ajudar-nos a fer això, estan els amics.

    ResponElimina
  48. David Sánchez 2nA ESO Sant Adrià

    Aquesta reflexió m'agradat perque el missatge que transmet m'encanta

    ResponElimina
  49. Paula Nieto Zarza, Sant Gabriel Sant Adrià, 2nA ESO.

    Qui busca un amic sense defectes, es queda sense amics.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Montserrat San Gabriel Madrid 2°A
      Creo que un amigo de verdad es el que está contigo tanto en las buenas como en las malas, alguien que te apoya y te ayuda sin esperar nada a cambio.

      Elimina
  50. Blanca Camuñas 2n A Eso
    Col·legi Sant Gabriel
    Ningú per devant, caminem juts.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Blanca Camuñas 2n A Eso
      Col·legi Sant Gabriel Sant Adrià

      Ningú per devant, caminem juts.

      Elimina
  51. Nil Luna 2n A Sant Gabriel Sant Adrià del Besòs

    Coge mi mano, y vamonos por el mismo camino, te invito <3

    ResponElimina
  52. Basma amanchichah 2n A ESO sant gabriel sant adrià
    Aquesta reflexió m'ha fet pensar. No m'agrada pensar pero ho he de fer. He arribat a la conclusió de que no sempre tots els que t'acompanyen t'acompanyen amb sinceritat.
    Bon Dia

    ResponElimina
  53. Paula Román Sant Gabriel Sant Adrià

    Vine amb mi de la mà per aquest camí

    ResponElimina
  54. Noa ferrús sant gabriel sant adrià 2n A

    estat be amb una mica de pensar que mai va malament i sempre o agrairas

    ResponElimina
  55. Amandeep Singh 2n d'E.S.O. Sant Gabriel Sant Adrià

    Camina amb mi amb mi en el cami de la vida.

    ResponElimina
  56. Amigos hay varios pero verdaderos hay sólo uno

    ResponElimina
  57. Aquest missatge té molta raó, ja que, a vegades creiem que cap persona ens pot ajudar però sempre hi ha algú que ens pot fer sentir-nos millor.

    ResponElimina
  58. Pablo y Angel
    El pasado esta pisado y el futuro está en tus manos.

    ResponElimina
  59. Los amis sont muy importantes y tenems que cuidarlos

    ResponElimina
  60. Paula Martín y Rocio Martinez San Gabriel Madrid 2°A
    Que un amigo siempre esta ahi para todo y te acompaña en los buenos y en los malos momentos.

    ResponElimina
  61. Los amigos de verdad están siempre en las buenas y en las malas, porque cualquiera está en los buenos momentos, y en los malos se demuestra que es un amigo de verdad.
    2°A Madrid

    ResponElimina
  62. 2°A colegio San Gabriel Madrid
    Una gran cualidad de un amigo es que te apoye en todo momento, sin esperar nada a cambio.

    ResponElimina
  63. Somos de 2 °A Madrid , y nuestra frase es la siguiente ; no te juntes con malas compañias porque puedes salir mal parado

    ResponElimina
  64. Daniel Sanchez 1rB

    Si la amistat la perds, perdràs la teva vida perquè la amstat es el verdader camí de la vida.

    ResponElimina
  65. No tenim que esperar que ningú ens faci de guia ni fer nosaltres de guia a ningú ja que un amic no t'obligarà a fer res ni tu l'obligaràs a fer res si no vol.

    Daniela Patte 1r ESO B Barcelona

    ResponElimina
  66. Alex Elvira
    2A Colegio San Gabriel Madrid

    El camino juntos , se realiza mejor que separados


    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Comparteix la teva opinió de manera responsable i evita l'anonimat: Escriu el teu nom, el curs i el teu cole gabrielista. Moltes gràcies