Passa al contingut principal

PREGArock: I’m Alive. Celine Dion

I’m Alive. Celine Dion
When you look at me
I can touch the sky
I know that I'm alive
When you bless the day
I just drift away
All my worries die
I'm glad that I'm alive
Una samaritana assedegada es va trobar un vegada amb Jesús al costat d'un pou. La va ajudar a trobar la veritat en la seva vida, desemmascarant la seva insatisfacció i ella va acabar abandonant el càntir a terra. "Si algú té set, que vingui a mi i begui" (Jn 7, 37). La veu de Jesús continua ressonant des d’aleshores en la història, en la nostra història. No deixa indiferent a cap insatisfet, a cap dels que "volen més i més", desencadenant en cada un la lluita entre l'adhesió i el rebuig, la fe i la incredulitat, l'amor i la indignació, l'acollida i la violència, entre beure i viure o morir ressec.
Carles de la Ràpita @ pastoralsj


Comentaris

  1. Oriol Campamà Sant Gabriel Viladecas16 d’octubre del 2019, a les 8:14

    Una canción muy sabia

    ResponElimina
  2. Naiara Benitez Fuetes 2B ESO viladecans16 d’octubre del 2019, a les 8:16

    Aquesta canço te un missatge molt bonit.

    ResponElimina
  3. A mi la cançó no m'ha agradat massa ja que el tema, per a mi, no era òptim amb la melodia de la cançó.

    ResponElimina
  4. Laia Gonzalez 2n ESO B Sant Gabriel Viladecans16 d’octubre del 2019, a les 8:17

    Una caçó amb molt de ritme ;D

    ResponElimina
  5. Àlex Montrero SG Viladecans16 d’octubre del 2019, a les 8:17

    Una canción de una película
    No he entendido bien el significado de "estoy viva"

    ResponElimina
  6. M' ha agradat molt aquesta reflexió i crec que t'ensenya a estar orgullós de la teva vida i a viure-la.

    Col·legi Sant Gabriel Sant Adrià del Besós

    2n A ESO

    ResponElimina
  7. Col.legi sant grabiel de 2n ESO Sant adria del besos





    Ami la canço no me ha agradat perque les cançons en angles no m'agraden

    ResponElimina
  8. Víctor Palou Atienza
    2onA
    Sant Gabriel Sant Adrià del Besós
    Aquesta cançó tracta d'un ratolí que fa un avió i cuan vola el persegueix un ocell casi mor però al final Déu el salva.

    ResponElimina
  9. Sant Adrià Sant Gabriel 2 ESO A:
    M'ha agradat molt la cançó i les paraules que diuen.

    ResponElimina
  10. No m'agrada la canço

    ResponElimina
  11. Alex Pimentel
    Colegi Sant Gabriel de Sant Adrià

    A mi no m'ha agradat la cançó perque la lletra es molt repetitiva

    ResponElimina
  12. Mario Gómez 2nA Sant Adrià16 d’octubre del 2019, a les 8:20

    Aquesta cançó em sembla que és bona encara que no entra en el meu estil de cançons

    ResponElimina
  13. Xavi Ruiz 2n A ESO Sant Adrià16 d’octubre del 2019, a les 8:20

    La reflexió no m'ha agradat gens sobraetot perque no m'ha agradat la sensació que m'aportaba la cançol, el text no m'ha agradat perque les meves sensacions no son bomes.

    ResponElimina
  14. Júlia Navarro 2nESO B Sant Gabriel Viladecans16 d’octubre del 2019, a les 8:20

    Aquesta reflexió ens vol dir que sempre has d'estar viu, content, alegre... Hi ha gent que molts dies està trist i aquesta canço ens demostra que no has d'estar així, sinó no gaudeixes de la vida.

    ResponElimina
  15. Guillem Rodríguez 2n A Sant Adria16 d’octubre del 2019, a les 8:20

    La cançó no m'ha agradat perquè no es del meu estil.

    ResponElimina
  16. La reflexió no ha estat malament i la cançó ens ha fet desconnectar un moment de la classe, pero el problema és que la cançó era bastant dolenta.

    ResponElimina
  17. Miriam Boukenadel colegi sant Gabriel 2n A ESO de Sant Adrià16 d’octubre del 2019, a les 8:21

    M'ha agradat molt aquesta cançó per que aporta moltes coses.

    ResponElimina
  18. Marta Olmo García 3rA ESO16 d’octubre del 2019, a les 8:40

    M'ha semblat una cançó amb un missatge molt bonic. Tothom hauria de tenir algú q el faci feliç. I potser nosaltres som aquesta persona.
    Col·legi Sant Gabriel Barcelona

    ResponElimina
  19. A mi me hace feliz mi familia

    ResponElimina
  20. A mi me hace feliz estar con mis amigos o con la familia haciendo cualquier actividad.

    ResponElimina
  21. Oscar.D 3r ESO Viladecans16 d’octubre del 2019, a les 9:28

    No la entiendo pero la melodia me gusta.

    ResponElimina
  22. Adria leon 3r Eso B Viladecans16 d’octubre del 2019, a les 9:33

    Es una canço molt bonica

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Comparteix la teva opinió de manera responsable i evita l'anonimat: Escriu el teu nom, el curs i el teu cole gabrielista. Moltes gràcies