Passa al contingut principal

PREGArock: ¿Qué puede pasar?. El Hombre Garabato

¿Qué puede pasar?. El Hombre Garabato
Tornada
Te propongo dar un salto,
te propongo despegar.
Acabemos desnudos cubiertos de sal
sin miedo a nadar.
Y si hacemos un trato:
tú despides el duelo
y yo no paro de cantar.
¿Qué vas a temer?
¿qué puede pasar?
¿quién puede agarrarte por los pies
si empuja el aire por detrás?
La Vida s'obstina (tossuda ella) a donar-nos sempre oportunitats noves, la possibilitat de reconduir una mala opció presa, una relació, una amistat... ser capaços de demanar perdó i tornar-ho a intentar (fins i tot amb nosaltres mateixos). Acceptar-nos tal com som, amb els canvis que ens va portant el pas dels anys, aprenent a estimar-nos. Resetejar-nos cada matí quan obrim els ulls i posem un peu a terra per decidir a què o a qui dedicarem el nostre dia. Cada dia. De vegades amb la certesa d'estar apostant sobre segur. Perquè tenim el vent a favor (Rm 8, 31). @pastoralsj

Comentaris

  1. sant gabriel Sant Adrià 2nA:
    M'agraden aquestes reflexions que fem amb lletres de cançons, perquè es veritat que hi han caçons amb lletres en les que tots ens podríem identificar i treure-hi algun missatge positiu.

    ResponElimina
  2. M'ha semblat una cançó molt maca i molt significativa, perqué no em de tenir por a fer les coses

    ResponElimina
  3. Ines 2n A Sant Gabriel Sant Adria13 de novembre del 2019, a les 8:14

    La cançó m'ha agradat peró la lletra m'ha semblat una mica rara. Igual que el vidio, era com abstracte com si no tinqués sentit. La reflexió m'ha semblat que te raó, que ens hem d'estimar a nosaltres mateixos encara que sigui dificil.

    ResponElimina
  4. Sant Gabriel Sant Adrià 2nA ESO
    La cançó em sembla motivadora perquè parla de que per molt que hagis prés una mala decisió has de seguir la teva vida acceptant com ets i aprofitant les oportunitats que ens ofereix la vida.

    ResponElimina
  5. Blas Llamas 2n A ESO Col·legi Sant Gabriel Sant Adrià de Besós13 de novembre del 2019, a les 8:16

    La canço m' ha agradat molt i penso que la lletra és molt bónica.

    ResponElimina
  6. La cançó m'ha semblat bonica i tenia un bon significat.
    Col·legi Sant Gabriel Sant Adrià, 2n ESO

    ResponElimina
  7. Víctor Palou 2nA ESO Sant Adrià del Besós.13 de novembre del 2019, a les 8:16

    La cançó d'avui m'ha agradat pero no entenc molt bé el missatge

    ResponElimina
  8. Sant Adrià colegi Sant Gabriel 2 ESO A:
    M'ha agradat molt la cançó i les paraules que explica.

    ResponElimina
  9. Guillem Rodríguez 2n A Sant Adrià13 de novembre del 2019, a les 8:16

    Aquesta reflexió ha estat molt be, te raó.

    ResponElimina
  10. dunia 2n ESO A colegi sant grabiel santadria13 de novembre del 2019, a les 8:16

    me ha agradat per que es vritat que ens equivoquem i si algú a tingut un mal dia aixó seria perfecte per ha animaro

    ResponElimina
  11. Miriam Boukenadel 2nA ESO del colegi Sant Gabriel de Sant Adrià13 de novembre del 2019, a les 8:16

    M'ha semblat una reflexió que transmet crec que esperances per algunes persones, també m'ha semblat molt interesant.

    ResponElimina
  12. La reflexio ha estat molt be i la cançó ha sigut molt bona

    ResponElimina
  13. Ian Pedro 2B ESO Ripollet13 de novembre del 2019, a les 8:19

    No m'agradat molt pero respet-ho a les persones que si.

    ResponElimina
  14. Aquestes reflexions són motivadores, i ens ajuden a ser nosaltres mateixos i respectarnos tant a nosaltres mateixos com a la resta.

    ResponElimina
  15. Heyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy broo

    ResponElimina
  16. M'agradat el missatge de la canço pero el video era una mica estrany.

    ResponElimina
  17. Martina Cambrón 2n ESO A Ripollet13 de novembre del 2019, a les 8:21

    Esta molt bé el video, es interesant la lletra

    ResponElimina
  18. Doncs que no pots perdre la fe i poder-te perdonar tots els pecats que fagis

    ResponElimina
  19. Yaiza Rubio 2n ESO A ripollet13 de novembre del 2019, a les 8:21

    m'ha semblat molt be aquesta reflexió i que la gent ha de tindre mes confiança en si mateix i cada dia aixecar-se positiu.

    ResponElimina
  20. M'ha agradat la canço pero no entenia el video ni el missatge

    ResponElimina
  21. M'agradrat molt la canço , era molt significativa del missatge que ens volia transmetre , el video no m'agradat molt era estrany

    ResponElimina
  22. La cançó m'ha semblat bonica, peró la lletra ha sigut una mica extranya.

    ResponElimina
  23. Sonia Altarriba 2n ESO A13 de novembre del 2019, a les 8:23

    M'agradat la reflexió de avui és una cançó amb un significat molt bonic

    ResponElimina
  24. Aquesta reflexio es molt expresiva i ens a ajuda a pensar sobre els nostres problemes i també ens ajuda a estar mes units per el matí.

    ResponElimina
  25. Es veritat que ens equiboquem, per això m'ha agradat i tenia bon significat a la canço.

    ResponElimina
  26. la cancion esta guapa pero le faltan buenos edits

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Comparteix la teva opinió de manera responsable i evita l'anonimat: Escriu el teu nom, el curs i el teu cole gabrielista. Moltes gràcies