Passa al contingut principal

PERSONES: Maria, cor obert

Maria, cor obert
Ser Mare de Déu? Jo?, però com és possible? Una noia insignificant en un lloc insignificant. Amb la quantitat de gent que hi havia més important que ella! Si ho pensava un cop més, li resultava impossible: com va a demanar-li a Déu una cosa així? Però, és clar, Déu fa broma quan es tracta de salvar-nos. I després aquelles paraules estranyes que li va dir l'Àngel: "No diguis impossible, perquè per a Déu res no li és impossible." Com dir-li que no, si Déu sempre havia complert les seves promeses? És veritat que allò era massa, una autèntica bogeria. Però si Déu s'havia tornat boig, no era ella la que li havia de dir que no. Quan va dir: "Heus aquí la serventa de Déu, que es faci segons has dit", alguna cosa es va estremir dins d'ella. No sabria dir com, però va tenir la certesa que, en aquell instant, la Història del Món va fer un tomb. @pastoralsj

Diem de vegades que el món està boig, que falten persones que demostrin amb la seva vida en què creuen, que siguin coherents, feliços amb el que tenen, ferms i alhora humans. Per això, avui, Maria, ajudeu-me per, com tu, dir també "Sí". Ajudeu-me perquè el meu "Sí" sigui radical, sincer i compromès, no un "Sí" a mitges, dependent del moment i de la situació.
Què estic disposat a arriscar? La meva comoditat, el meu temps ... LA MEVA VIDA?

Comentaris