Passa al contingut principal

PREGAcine: Lightheaded

Lightheaded
Déu està en cada un de nosaltres, descobrir-lo és la tasca; ajudar a que altres ho descobreixin és una bella missió per al món d'avui. Ell és la nostra vida, el nostre sòl, la nostra profunditat, el nostre tot. "Tu que rages dins meu com una font que no neix de mi, però que em mulla i em rega. Tu que brilles dins meu com una llum que jo no encenc, però que il·lumina la meva sala d'estar. Tu que estimes dins meu com una flama que no és la meva foguera però que posa en foc tot el meu ésser "

Comentaris

  1. iaiza Ribas, 1 eso torroella

    Una gran reflexió per començar la setmana

    ResponElimina
  2. Eduard Fuster Trias 1r ESO B

    Déu sempre esta amb nosaltres i és de agreir!

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Comparteix la teva opinió de manera responsable i evita l'anonimat: Escriu el teu nom, el curs i el teu cole gabrielista. Moltes gràcies