Passa al contingut principal

PREGArock: Secrets. One Republic

Secrets. One Republic
(fragment)
No me gusta cómo sueno, no, 
así que dime lo que quieres oír,
algo que iluminará tus oídos.
Estoy enfermo de toda la falsedad,
así que voy a revelar todos mis secretos.
Sempre esperen el millor de nosaltres. I el "millor de nosaltres" només és una percepció subjectiva del que altres haguessin fet en el nostre cas. Només nosaltres mateixos podem saber què és "el millor de nosaltres", coneixent bé quins són els nostres dons i a què hem de destinar-los. Perquè una vida reeixida no té res a veure amb premis, o en ser conegut, o en guanyar molts diners. La major part de les vegades, té molt a veure amb el contrari.

Comentaris

  1. Sant Adrià Col·legi Sant Gabriel 2n ESO A
    M'ha semblat molt interesant la reflexió.

    ResponElimina
  2. Blas Llamas Col·legi Sant Gabriel Sant Adrià22 de gener del 2020, a les 8:14

    Jo crec que el millor de mi és el meu caracter

    ResponElimina
  3. Alumne: Víctor Palou Curs: 2nA Col.legi: Sant Gabriel Sant Adrià del Besós22 de gener del 2020, a les 8:15

    Crec que el millor de millor de mi és que empatic

    ResponElimina
  4. San Gabriel de Sant Adrià del Besós
    Jo crec que el millor de mi és el caracter positiu

    ResponElimina
  5. Sant Gabriel Sant Adrià 2nA
    Jo crec que el millor de mi es la meva forma de pensar i d'actuar

    ResponElimina
  6. Ines 2nA Sant Gabriel Sant Adrià22 de gener del 2020, a les 8:16

    No crec que tingui moltes coses bones i si tinc alguna no se quines son.

    ResponElimina
  7. Mario Gómez Navarro 2nA SantAdrià22 de gener del 2020, a les 8:16

    Crec el millor mi es el sentit del humor

    ResponElimina
  8. Escola SG de Sant Adria del Besos


    El millor de mi és la orientació

    ResponElimina
  9. 2nA ESO alumne Sant Gabriel Sant Adrià de Besòs
    Em sembla que el millor de mi és que sóc bona persona.

    ResponElimina
  10. dunia 2n ESO A colegi sant grabiel santadria22 de gener del 2020, a les 8:17

    una cosa bona de mi es que soc divertida

    ResponElimina
  11. Guillem Rodríguez 2nA Sant Adrià22 de gener del 2020, a les 8:17

    Jo crec que el millor de mi es el meu caracter

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Comparteix la teva opinió de manera responsable i evita l'anonimat: Escriu el teu nom, el curs i el teu cole gabrielista. Moltes gràcies