Passa al contingut principal

CITES: Mentre pregava, l'aspecte de la seva cara va canviar…

Mentre pregava, l'aspecte de la seva cara va canviar… Lluc 9, 28-36
El rostre de Déu és inseparable de la cara d'aquells que comparteixen amb nosaltres el camí de la vida, en aquesta terra nostra. És la cara dels altres el que ens qüestiona, el que ens colpeja i ens mou dels nostres seients. Cercar el "rostre" de Déu és buscar el rostre d'aquells per als quals Déu viu i lliura la seva vida: els que, de vegades, són ignorats, silenciats, oblidats, passen desapercebuts, o als que hem tret, conscient o inconscientment, la dignitat de ser estimats. ¿Som capaços de descobrir-los?

Comentaris

  1. Víctor Palou 2nA ESO Sant Gabrel Sant Adrià11 de març del 2020, a les 8:14

    Jo crec que soc capaç de veure la cara de "Els invisibles de la societat" per que tinc present que hi ha pobresa al planeta i faig el posible per que no hi hagi.

    ResponElimina
  2. Inés 2nA Sant Gabriel Sant Adrà11 de març del 2020, a les 8:15

    Són les persones que "no encaixen" o que no son acceptades per la societat per la pressió social o simplement perquè ha hi estereotips en els quals no encaixen.

    ResponElimina
  3. Col·legi Sant Gabriel SAB, 2n A ESO

    Desde el meu punt de vista, crec que encara no tinc la suficient experiència per veure tots, però sí que puc veure uns pocs com la pobresa en el tercer món, que és un que es troba ''llunyà'' o encara més proper, els sense sostre dels carrers o la gent que està en ''paro''.
    Sol he palat desde un punt de vista materialista, però també n'hi han psicològics, com quan s'asessina a algú, entre altres.

    ResponElimina
  4. Col·legi Sant Gabriel Sant Adrià de Besòs 2nA ESO
    Jo sóc capaç de veure als invisibles de la societat,només de vegades,ja que he de prestar-los atenció i molts cops pel motiu de que m'entristeixen,prefereixo no mirar.

    ResponElimina
  5. Escola SG Sant Adria del Bessos


    No seria capaç per què nose qui són aquest invisbles de la societat

    ResponElimina
  6. Martina Cambrón Estrella 2nESO Ripollet11 de març del 2020, a les 8:16

    Jo crec que soc capaç de veure la cara de "Els invisibles de la societat" per que tinc present que hi ha pobresa al planeta i faig el posible per que no hi hagi.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Víctor Palou 2nA ESO Sant Adrià11 de març del 2020, a les 8:19

      Has plagiat el meu comentari, intenta fer un amb les teves paraules, no amb les meves

      Elimina
  7. Eva Caparroz SG Sant Adrià 2nA11 de març del 2020, a les 8:17

    Aquestes persones són les que la societat vol que ignorem que no hi veiem com la cara "dolenta" del món, la part que gairebé mai es parla a les noticies perquè la gent prefereix veure a la tele series i pel·lícules fora de la realitat que veure el que realment esta passant en altres lloc del món.

    ResponElimina
  8. Sant Adrià escola Sant Gabriel 2n ESO A:
    Yo sí soc capaç de veure, perquè en aquest món hi ha molta gent que pateix fam, per simple fet de ser poble i per fet d'aquest societat

    ResponElimina
  9. Escola Sant Gabriel de Sant Adrià

    Els més invisibles son el sense sostre i hem de fer el possible perquè no hi hagi pobresa al món

    ResponElimina
  10. Blas Llamas Sg Sant Adria 2n A ESO11 de març del 2020, a les 8:19

    Els invisibles són aquelles persones que desconeixem pel fet de no interesar-nos per aquestes persones pel fet de ser 'invisibles'

    ResponElimina
  11. Xavire Ruiz, 2n A ESO Sg Sant Adrià del Besòs11 de març del 2020, a les 8:19

    Jo crec que sóc capaç de veure els invisibles, perquè sóc capaç de veure la pobresa al meu voltant

    ResponElimina
  12. Lucia Romero 2n ESO A Ripollet11 de març del 2020, a les 8:19

    Jo no la e entés

    ResponElimina
  13. aquesta reflexió m'agradat molt per reflexionar

    ResponElimina
    Respostes
    1. no sabia que les reflexions et feien refllexionar

      Elimina
  14. Bryan Buitrago Tena 2ESOB11 de març del 2020, a les 8:19

    es molt inportant perque hi ha que tindre respecte a les altres persones

    ResponElimina
  15. Paula Camacho 2nA ripollet.11 de març del 2020, a les 8:20

    Jo a vegades si que veig a els invisibles de la societat pero crec que no puc fer res ja que la societat esta feta en esteriotips de la gent.

    ResponElimina
  16. Kiara Márquez 2n A eso religió ripollet11 de març del 2020, a les 8:20

    És veritat sempre la gent del tercer món li fem creure que són pitjors, quan no és veritat. Potser desde la part materialista si que tenen menys, i la meva pregunta és: I que?
    No és gens important, i qui ho pensi està equivocat.

    ResponElimina
  17. Xavi Nuez 2nA SGRipollet11 de març del 2020, a les 8:21

    Crec que tothom podria fer mes per veure als invisibles de la societat unclós jo i fer mes per ells com donar.

    ResponElimina
  18. Nayara Martinez 2n ESO Ripollet11 de març del 2020, a les 8:22

    Hi ha pobresa al planeta i fare el possible perque no hi hagi

    ResponElimina
  19. Alba Santiago 2n A ESO Sant Gabriel Sant Adrià11 de març del 2020, a les 8:22

    Jo crec que "el invisibles de la societat" són persones que la societat ha apartat, pobres, sense sostres, marginats...
    Crec que si soc capaç de veure-ho.

    ResponElimina
  20. Guillem Rodríguez 2nA Sant Adrià11 de març del 2020, a les 8:23

    Jo sóc capaç de veure als invisibles, perquè veig tota la pobresa que hi ha en el món.

    ResponElimina
  21. Miriam Boukenadel 2n A ESO colegi Sant Gabriel de Sant Adrià11 de març del 2020, a les 8:23

    Jo crec que de vegades puc veure a les persones "invisibles" però de vegades no, per això intento fer tot el que puc i ser concient del que pasa al meu entorn.

    ResponElimina
  22. Dunia 2n ESO A colegi sant grabiel santadria11 de març del 2020, a les 8:24

    Jo crec que soc capaç de veure la els "invisibles" de la societat i tots hauriem de fer el mateix i acabar amb això

    ResponElimina
  23. Laia Ortega Requena sant adria 2nA ESO11 de març del 2020, a les 8:24

    Jo crec que si que tothom som capaç de veurel's pero no som capaç de voler ajudar-los, perque peferim estar amb unes altres coses que per nosaltres són mes "importants", " i que no ens donen tant de pal ".

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Comparteix la teva opinió de manera responsable i evita l'anonimat: Escriu el teu nom, el curs i el teu cole gabrielista. Moltes gràcies