Passa al contingut principal

PREGArock: Díselo a la vida. Rafa Romera

Díselo a la vida. Rafa Romera
Habla de tus miedos si te salen
Pierde en la ruleta del desgaste
Canta con los grillos por la calle
Escucha esta canción

Dime qué sientes
al compartir
los sentimientos
que hablan de ti

Tu ideología hizo
tanto sufrir
¿Cuál es tu principio?
porque ¿cuál es tu fin?

[Estribillo]
Díselo a la vida, díselo a la gente
Dile al contratiempo que te contrarreste
Díselo al mar con claridad

La cançó ens mostra des de quina perspectiva podem mirar al món per ser feliç. Sempre des de tu mateix, des del teu interior, on et fas les preguntes més "transcendentals" Quina és la teva finalitat? Quan connectes amb això, compartir-ho no és una opció, és una necessitat.

Comentaris

  1. La meva finalitat és el que em fa moure, em fa aixecar al matí, em dóna sentit. I quan perdo la meva finalitat de vista tot es fa molt difícil. La meva finalitat deixar el món millor que l'he trobat, per ara el meu camí l'educació, a casa, al carrer, al col·legi. Molt bon dia!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies Dani pel teu comentari. En momens com aquests, és la mirada transformadora que tenim cap el món,i que surt de dins del nostre cor, la que ens mantindrà feliços. Diguem-ho a la vida, diguem-ho a la gent!!!

      Elimina
  2. La meva finalitat és avançar dia rere dia per aconseguir els meus objectius, i que no sempre són fàcils, al contrari ens hem d'esforçar molt, i per aconseguir-ho hem de lluitar, per això és molt important anar sempre amb un somriure, ja que la felicitat és el millor que pots tenir, i el que fará que la teva vida vagi millor, no importa el que estiguis pasant, el que et pasi, que estiguis en una mala epoca, no importa, el que has de pensar tota la estona és, "Ho passaré, no tinc por".

    ResponElimina
  3. INÉS GORDILLO ALFANI - Sant Gabriel Barcelona

    De vegades no sempre fem el que en realitat volem fer. Moltes vegades fem coses simplement per complaure a una persona. Però realment només nosaltres ens coneixem de debò. Ningú pot saber el que pensem i el que volem fer al nostre interior. La meva finalitat és començar a fer les coses que en realitat vull fer, que ningú em jutgi pel que faig o deixo de fer. No només és la meva finalitat, hi ha moltes persones al món que tenen aquest problema. Però hem de conscienciar-nos de que, qui sap el que ens convé sobretot som nosaltres.

    ResponElimina
  4. La meva finalitat és el que em fa moure, em fa aixecar al matí, em dóna sentit.

    ResponElimina
  5. Nayara Martinez 2n ESO A Sant Gabriel Ripollet17 de març del 2020, a les 12:20

    La meva finalitat és el que em fa moure, em fa aixecar al matí, em dóna sentit. I quan perdo la meva finalitat de vista tot es fa molt difícil. La meva finalitat deixar el món millor que l'he trobat, per ara el meu camí l'educació, a casa, al carrer, al col·legi.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Intentem no copiar les respostes d'altres participants al blog. Moltes gràcies

      Elimina
  6. Pau Jaso 4tb (Ripollet)17 de març del 2020, a les 12:48

    La meva finalitat és ser feliç, cada damatí m'aixeco intentant ser una mica més feliç. Tot el que fagi en la meva vida ha de tenir aquesta proposta ja que si no la té deixaria de ser un abona proposta per mi.

    ResponElimina
  7. MARIA LÓPEZ TERUEL 4A ST. GABRIEL RIPOLLET17 de març del 2020, a les 12:52

    El que jo trec d'aquesta cançó i aquesta reflexió és que, ens hem de guiar fent el que sentim eliminant les pors i els obstacles que s'interposen dia a dia en el nostre camí. És veritat que superar-les no és gens fàcil però si ens ho proposem i pensem que som capaços de fer-ho segur que passarem aquesta por tot i cometent errors. Als altres no els ha d'importar el que som o el que deixem de ser, però les persones que ens estimem i estimem, les nostres famílies, amics... Ens poden ajudar ha fer dels nostres rutines uns dies millors. Despertar-nos cada matí pel que apassionem, el que ens agrada i la gent que estimem.

    ResponElimina
  8. Yaiza Jiménez (3rB Ripollet)
    la meva finalitat es compartir molt bons moments amb amics, familia o companys. La canço et trasment molt bon rollo i et fa feliç veient a tota aquesta gent ballant i cantant, es sensacional saber que tens persones amb les que compartir estones i demostrar al mont que tots podem ser feliç amb molt poc.

    ResponElimina
  9. Gemma Justo Medrano - SG Barcelona17 de març del 2020, a les 13:00

    Connectar amb el meu propi interior, des del silenci, em fa sentir viva i “poderosa”: miro dintre meu i veig un munt de possibilitats ben reals. La por, llavors, esdevé un repte per sortir de mi, comunicar el que sóc i donar-me als altres amb alegria.

    ResponElimina
  10. Michelle Asuart 2nB ESO Ripollet17 de març del 2020, a les 14:58

    En aquesta cançó, el que m'ha transmès ha estat que no sempre fem el que creiem correcte o el que ens vindria de gust pel que diran o per aquestes inseguretats que cadascú tenim i que no acceptem, després de tot, cadascú ha d'acceptar-se tal i com és, amb les seves pors i inseguretats i dir cada dia sense por el que pensa en realitat, sense preocupar-se de tot el que poden dir, això faria que tothom s'acceptés tal i com és, ja que l'única opinió que importa és la nostra, no la dels altres.
    Gràcies per fer sentir tot això en una cançó.

    ResponElimina
  11. Aitana Deiros 4t A Ripollet17 de març del 2020, a les 15:25

    El que jo trec d'aquesta cançó i reflexió, es que, tot i que costi a vegades, sempre hauriem d'estar agraits i feliços pel que tenim, i fer el que realment nosaltres volguem sense por per el que dirà la gent. També fer feliços a la gent del teu voltant ja que, si ells están bé tú també, i a l'inversa també.

    ResponElimina
  12. Ivan García Berral 4tB17 de març del 2020, a les 17:38

    La meva finalitat a la vida és arribar a ser una persona útil a la societat i complir els meus somnis. Aquesta cançó parla de no rendir-se i seguir sense parar per complir tots els somnis que tinguem i mai rendir-nos.

    ResponElimina
  13. Erika Ballesteros 1B Ripollet17 de març del 2020, a les 19:33

    M'ha agradat molt la reflexió, i amb el que jo em quedo d'aquesta reflexió es que tots hem d'estar feliços amb el que ens envolta.

    ResponElimina
  14. La meva finalitat és ser feliç, i fer felices a les persones que estimo i es preocupen per mi. I sobretot aconseguir els meus objectius, sense deixar de lluitar.

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Comparteix la teva opinió de manera responsable i evita l'anonimat: Escriu el teu nom, el curs i el teu cole gabrielista. Moltes gràcies