Passa al contingut principal

Within me: Créixer


Tanca suaument els ulls i fes un parell de respiracions profundes, relaxant el cos i la ment. Et convido a connectar amb el teu desig de ser feliç, que tots tenim, i que prové de sentir-te bé en el teu interior. En calma, en equilibri. Prové d'aquesta sensació que no has de demostrar res a ningú perquè no has de convèncer, sinó que simplement t'has de reconèixer a tu mateix en la teva plenitud. Acceptar-te. Tractar-te amb respecte. Tractar-te amb amabilitat. Respires sentint que t’ofereixes la mà, que t'aculls com ho faria un bon amic, que a cada respiració t’acceptes tal com ets. Que en cada respiració sents que t’abraces.

Ara pensa en tres qualitats teves, tres fortaleses. Reconèixer-te suposa veure el que hi ha, suposa sentir tot el teu potencial. Busca-les. Quan les tinguis, respira al costat d'elles, com si les inshalessis, les fessis grans dins teu. Simplement, deixa que prenguin el seu espai dins teu. Torna a la teva respiració un cop i un altre, al costat d'elles. Respira sentint com creixen dins teu, com si fossin un arbre fent arrels, inspires i baixen fins als teus peus. Sent-les fortament arrelades, sent-les sobre la terra ferma que ens sosté i observa també com creixen cap amunt des del teu cor, des d'on surten grans branques, fulles i flors. Sent com creixes i et connectes amb elles. No estàs sola, no estàs sol. Estàs al costat de tot el teu ésser, florint. Esbossa un somriure per sentir que avui, voler-te és així de gran. Per sentir que sempre podràs tancar els ulls i connectar-te a la teva respiració i observar com el teu arbre de qualitats creix dins teu.


Comentaris

  1. Daniel Herrera 3A ESO Sant Gabriel de Barcelona
    Crec que les meves fortalezas son el meu autocontrol, que sempre poso als demes abans de mi i la meva ambicio.

    ResponElimina
  2. jan rovira montroig sg Barcelona 3a23 de novembre del 2020, a les 8:20

    jo crec que les meves fortaleses o aspectes positius son: la constancia, el esforç, no rendirse mai ...
    tambe crec que tota la gent te algo bo en si mateix pero a vegades no ens atrevim a dir-ho.

    ResponElimina
  3. Pol Hurtado Laborda 3A ESO Col·legi Sant Gabriel de Barcelona
    Crec que les meves fortaleses son que sempre penso en negatiu ja que aixì no m'espero res si surt malament.

    ResponElimina
  4. Juan Vallejo Fernández 3A ESO Col·legi Sant Gabriel de Barcelona
    Les meves fortaleses es basen en la constància i la meva passió pel futbol.

    ResponElimina
  5. Marcel Casas Sant Gabriel Sant Adrià Del Besós
    Jo crec que la música era perfecta i la veu d'en profe Dani era de pel·lícula.
    I amb aquesta barreja la reflexió ha sigut perfecte

    ResponElimina
  6. Thiago Perez col·legi Sant Gabriel Sant Adria del Bessós

    En aquesta reflexió les mevesfortalese s'han recomposat i m'he sentit molt reaxat

    ResponElimina
  7. Marta Gonzalez 1 ESO Sant Gabriel Sant Adria del Bessos

    M'ha agradat molt aquesta reflexio, es molt relaxant, i auriam de fer-ho mes amenut per coneixans una mica a nosaltres mateixos i descubrir-nos.

    ResponElimina
  8. Ana Campillo
    1r A Sant Gabriel Sant Adrià
    Aquesta reflexió ha fet que cregui més amb les meves qualitats i ha fet que creixi la meva autoestima.

    ResponElimina
  9. Marc Puente Sant adria 1r ESO A

    M'he relaxat molt.M'he adonat de les meves qualitats.Molt bona reflexio

    ResponElimina
  10. Javier García 1r ESO sant adrià
    M'ha semblat una bona reflexio per estartranquil abans de començar la clase

    ResponElimina
  11. Marcos Martin 1rA ESO
    Crec que aquest 10 minuts que hem estat amb la musica ens em relaxat.

    ResponElimina
  12. Pol Dueñas Acosta Col·legi Sant Gabriel De Sant Adrià 1r ESOA

    M'ha semblat una reflexió molt bona per a descansar una mica de tot i desconectar.

    ResponElimina
  13. Mireia Martí Rubio
    1A ESO
    Col·legi Sant Gabriel de Sant Adrià
    Aquesta reflexio m'ha ajudat a relaxar-me i pensar en les meves fortalesses que són:
    Sempre penso en positiu, el esforç...

    ResponElimina
  14. Jana Balcells Gol 1rA eso Sg Sant Adrià
    Les meves fortaleses són la pasió per el basquet i la paciència.
    Molt bona reflexió.

    ResponElimina
  15. Emmanuel salinas SG Sant adria besos 1rA
    Aquesta reflexio mola molt perque es molt tranquia

    ResponElimina
  16. Laura Moreno 1r A Sant adria de Besós

    A mi aquesta reflexió m'ha relaxat moltíssim i m'hagues agradat estar una mica més d'estona.

    ResponElimina
  17. Meriem Mallouk 1r, A ESO Sant Gabriel Sant Adrià de Besós

    M'ha semblat un bon moment per relaxar-nos per començar el dia.

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Comparteix la teva opinió de manera responsable i evita l'anonimat: Escriu el teu nom, el curs i el teu cole gabrielista. Moltes gràcies