Passa al contingut principal

PREGAcine: Abraçades


https://youtu.be/OlldI-gu8So

Un home de mitjana edat s'aixeca i surt a passejar per la ciutat amb el seu gos. Pel camí es troben a gent, que sembla molt enfadada; ell no els coneix, però en notar el seu enuig, comprèn la seva necessitat d'amor i els abraça. Deixant-les felices i tranquil·les, les persones es tornen amables i obliden els seus problemes.

Un curt que ens parla que el món ha d'aprendre a comportar-se i equilibrar-se d'una altra manera. Potser és el moment de fer-ho amb l'amor i la comprensió com a base. Segurament, alguna cosa canviaria de forma radical per sempre. La solució per als problemes, no sempre ha de resultar tan complicada! Tan sols deixar que l'amor canviï la teva vida.

“I he arribat a la conclusió que si les cicatrius ensenyen, les carícies també.” -Mario Benedetti

Comentaris

  1. Daniel Bentué Sant Gabriel Sant Adrià

    Quin repte esperar tant quan quan trobes algú en "flames".

    Bon dia!

    ResponElimina
  2. Jana Balcells Sant Gabriel Sant Adrià

    Jo crec i penso,que aquesta reflexió serveix per no enfadar-nos tant uns amb el altres,i disfrutar de el que ens rodeja.

    ResponElimina
  3. Marcel Casas Sant Gabriel Sant Adrià de Besós
    Dona la volta al món amb una abraçada!!!
    Bon dia i bon hora

    ResponElimina
  4. Marta Gonzalez Sant Gabriel Sant Adrià

    M'ha agradat molt aquesta reflexió, em sembla interestant la part que el noi i la noia prenen en flames.

    ResponElimina
  5. Iván Herrera Torres Sant Gabriel Sant Adrià.

    Yo penso que tot el món sense violencia seria molt millor.

    ResponElimina
  6. Thiago Perez Gabas Col·legi Sant Gabriel Sant Adria

    Jo crec que les abraçades no fan que tot sigui millor, pero si crec que ajuden a cicatriçar.

    ResponElimina
  7. Marc Puente Sant Gabriel Sant Adrià
    我真的很喜欢审判现场,那个男人拥抱法官,最后他们最终互相拥抱

    ResponElimina
  8. Noa Aranda Sant Gabriel Sant Adrià
    I liked it when the first girl relaxed and hugged the man.

    ResponElimina
  9. Alan Camargo Sant Gabriel Sant Adrià

    Me a agradat el cronometatge, te fa que siguis bó en la vida. Ni en que pensis en els problemes.

    ResponElimina
  10. Sara Romero Sant Gabriel Sant Adrià 1rA ESO

    M'ha agradat molt el vídeo, la part qu emés m'ha agradat ha sigut quan al final ha abrçat al seu gos.

    ResponElimina
  11. Candela Buenavida 1rA ESO Sant Adrià
    Crec que aquesta reflexió ens vol dir en en els dies dolents tothom necessita una mica d'amor.

    ResponElimina
  12. Emmanuel Salinas 1rA Sant Gabriel Sant adrià
    Yo crec que aquesta reflexio es molt inportant.

    ResponElimina
  13. Lucía Algar Sant Gabriel Sant Adrià
    Jo crec que aquesta reflexió ens ensenya a respectar y ajudar als demes i no ser reincorosos.

    ResponElimina
  14. Oriol Balcells Sant grabiel del Besos

    Jo crec que si la jen penses mes amb els altres no niaurian tans problemas en el mon

    ResponElimina
  15. Javier García Sant Gabriel Sant Adrià

    Esta molt be aquesta reflexió perque crec que es necesari no estar sempre enfadat perque si no les coses sortiran molt malament.

    ResponElimina
  16. Marcos Martin Sant Gabriel Sant Adria

    Serveix per ha no enfadarnos tant i que abrazades pots olvidar altres coses

    ResponElimina
  17. Paula Manquez Sant Gabriel Sant Adrià

    Crec que aquesta reflexió et fa pensar en les abraçades. Ha sigut una reflexió molt interessant i m'agradat molt.

    ResponElimina
  18. Meriem Mallouk Sant Gabriel 1r,A Sant Adrià de Besòs

    En el meu cas es un repte bastant complicat perquè hem trobo en "flames molt ràpidament i és difícil de controlar, però crec que cada dia ho estic fent millor.

    ResponElimina
  19. Alejandro Rubio Sant Gabriel Sant Adrià
    Em pareix molt entendible aquesta reflexio i es que no cal fer les coses amb violencia,
    es pitjor i es un mal resultat.


    ResponElimina
  20. Pol Dueñas Acosta Sant Gabriel Sant Adrià

    M'ha agradat molt el curt, perquè sense baralles i amb abracades el el món es molt millor!

    ResponElimina
  21. Laura Moreno Sant gabriel Sant Adrià

    Aquest vídeo ens ensenya a que no hem de pagar el nostre estat d'anim sobretot si es dolent amb els demés. Hem d'aprendre a controlar-nos.

    ResponElimina
  22. Lucía Ramos - Sg Sant Adrià - 1r A ESO

    Em sembla molt acertada la reflexió d'en Mario Benedetti. De vegades aprenem dels errors però d'altres vegades necessitem una abraçada per calmar-nos i saber què hem de fer.

    ResponElimina
  23. Ana Campillo 1r A Sant Gabriel Sant Adrià
    El meu moment preferit del curt és quan el noi viatja a altres països i li dona abraçades als líders de la guerra. És el meu moment preferit perquè és una situació que ens pensem que només existeix a les pel·lícules, però en la realitat ni han moltes guerres.

    ResponElimina
  24. Malak Basbas Sant Gabriel Sant Adrià de Besos

    Això ens fa pensar molt, crec que abraçar la gent quan està enfadada es fa més feliç.

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Comparteix la teva opinió de manera responsable i evita l'anonimat: Escriu el teu nom, el curs i el teu cole gabrielista. Moltes gràcies