Passa al contingut principal

Gent: He trobat el tresor


Montserrat Medina Martínez era un dels exemples de jove triomfadora a Europa. Amb 36 anys, porta a l'esquena un currículum excepcional. Aquesta enginyera de València que va fundar el 2011 Jetlore -una empresa amb seu a Sant Mateu (Califòrnia) y que la va vendre per fitxar per Deloitte- ho ha deixat tot per ser monja. L'èxit i els diners no la feien feliç, i es va plantejar més. Ara afirma que ha trobat «el tresor» de què parla l'Evangeli i es lliura a Déu com a religiosa en un monestir d'agustines.

"Feia servir tots els talents que la infinita bondat del nostre Déu m'havia regalat, però els feia servir per a la meva pròpia glòria i per acumular riqueses en aquest món. M’'apropiava dels dons rebuts buscant només el meu propi interès. I m’enganyava a mi mateixa perquè, lluny de fer-me feliç, aquesta actitud només em provocava un buit cada vegada més creixent. Desconec el pla que Ell té per a mi d'ara en endavant. L'únic que sé amb certesa és que he trobat "el tresor" i, com diu l'Evangeli, vull vendre tot el que tinc en aquest món per comprar-lo (cf. Mt 13, 44-46). Sento que, responent a aquesta crida, la meva vida adquireix un sentit ple de llum, que em fa sentir-me feliç i feliç. "@aleteia.org

Cada persona és un tresor únic que Déu ha posat en aquest món perquè doni fruit.

Comentaris

  1. Josep Martí Ripollet 3A ESO ON MAT18 de febrer del 2021, a les 8:40

    Els alumnes de la classe hem observat la imatge abans de llegir la reflexió i hem comentat que a vegades el més aparent pot portar-nos a impressions confuses. Cal buscar en el nostre interior preguntar-nos, indagar en el nostre ésser... només així podrem servir i servir-nos.

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Comparteix la teva opinió de manera responsable i evita l'anonimat: Escriu el teu nom, el curs i el teu cole gabrielista. Moltes gràcies