Passa al contingut principal

Within me: Acollir y transformar


Adoptem la postura de meditació escollida. Ens centrem en l'aquí, en l'ara, ens fem càrrec de la respiració, del procés d'inhalació i exhalació. Treballem amb una emoció concreta i per a això rememorem alguna situació que ens va provocar enuig, ira, por, ansietat... Imaginem i visualitzem l'episodi concret i recordem l'ambient, les nostres emocions en aquell moment i per què reaccionem així. Donem-li un nom a l'emoció i seguim explorant quines sensacions corporals ens transmet aquesta emoció (nus a gola, mal a estómac...). Preguntem a què m’impulsa aquesta emoció, què faria si em deixés portar per aquesta emoció, quines conseqüències tindria i si aquestes conseqüències em beneficiarien o em perjudicarien. Aturem-nos i pensem-ho uns moments. Prenguem consciència simultàniament de la respiració. Quan sorgeix una emoció negativa, podem transformar-la registrant-la en el moment que sorgeixi, acompasarla amb la nostra respiració i acollir-la.


Comentaris

  1. 3rA ESO Daniel Herrera Sant Gabriel de Barcelona
    He pensat en el enfado perque a vegades penso que el controlo bé pero hi ha a vegades que a lo millor es millor es deixarlo anar.

    ResponElimina
  2. Em Hem sento furiosa quan els meus amics hem corten o no hem deixen parlar, però també quan hem molesten es un altre nivell de fúria.

    ResponElimina
  3. ARIADNA HIDALGO 3A SGBCN
    Una despedida la cual no vull que pasi em provoca tristesa i molta rabia perque no vull que aquella persona es marchi per sempre o per un llarg temps.

    ResponElimina
  4. Pol Pérez Roca 3rA ESO Sant Gabriel Barcelona
    El sentiment que m'ha vingut al cap a sigut l'alegria, ja que m'he imaginat un escenari en el qual no hi ha cap virus.

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Comparteix la teva opinió de manera responsable i evita l'anonimat: Escriu el teu nom, el curs i el teu cole gabrielista. Moltes gràcies