Passa al contingut principal

Within me: Agrair-te


En meditar diàriament sobre la gratitud, augmentaràs la teva satisfacció amb la vida que gaudeixes. Troba un espai on et sentis còmode i, si és possible, en silenci. Escriu, pensa... deu accions que has realitzat pels altres. Genera un desig sincer de gratitud per a cada acció. Mentalment, pronuncia la paraula GRÀCIES. Quan hagis repassat tota la llista, pots donar gràcies a Déu per tots els dons que ha posat en la teva vida per fer més feliços als altres.

Sóc la persona que sóc per tants noms com omplen la meva vida avui, establint llaços o configurant el meu present, fent-me sentir segur, o fràgil, o de tot una mica. Per tots aquests noms, dono gràcies a Déu.

Comentaris

  1. Ayudar a una persona ciega a cruzar la calle

    ResponElimina
  2. El que jo he fet ha sigut escoltar i donar consell a la gent que m'ho ha demanar; potser perquè estava confosa o simplement volia desfogar-se d'alguna cosa.

    ResponElimina
  3. Sant Gabriel de Barcelona, 4t ESO
    Tothom té persones que fan la seva vida més feliç, i cadascú també pot ser una d'aquestes persones. Fer feliç als altres és una virtut que s'ha d'aprofitar.

    ResponElimina
  4. Una vegada que estaba en el parc em vaig port dos balons per juga pero un ja no m'agradaba, vaig beura un nen sense juga i estaba sol i llavors jo em vaig apropar i vaig juga amb ell, quan em tenia que anar com no tenia balo per juga li vaix regalar un balo al nen.

    ResponElimina
  5. yo lo que ice es ayudar a un niño que quería una bolsa de patatas y su madre le decía que no por que no tenia dinero y pues yo se las compre y se fue mui contento con la bolsa de patatas.

    ResponElimina
  6. He ayudado en diversas cosas com dejar sentar en el metro a gente que lo nesecita,aguantar la puerta para que las personas mayores puedan pasar facilmente.

    ResponElimina
  7. Adrià Soriano Alcázar 2A SGBCN
    L'acció que faig per ajudar a les persones és quan necesiten ajuda sempre intentar donar el 100 per cent de mi.

    ResponElimina
  8. Jo sóc una persona que li agrada i no em molesta fer coses per els demés, com per exemple a classe quan algú no sap fer alguna cosa o no entén, jo els hi explico com millor puc i els ajudo a realitzar l'activitat o el que fos. No m'importa després anar una mica enrederida, perquè jo després puc anar ràpid.

    ResponElimina
  9. Mantenir la porta oberta a una persona major i ajudar amb la compra

    ResponElimina
  10. 1B ESO. David Bonet Guardia. Sant Gabriel Barcelona.

    Quan algun amic meu esta trist intento fer-li riure o ajudar-le a que es calmi i despres intentar solucionarlo.
    Tambe a la meva familia li faig sempre que estigin contents feliços i aixo em fa tener el caracter amb els altres millor.

    ResponElimina
  11. ibrahim malik sg barcelona.org

    que un nen es va cura i jo li vaig ayudar i estaba molt felic perque ningu li va ayudar i li vaig a companyar per a amenjador per cogir gel.

    ResponElimina
  12. Eric Parramon SGBCN 4A ESO

    Yo creo que un acto que podemos hacer todos para ayudar a los demás darle nuestro soporte emocional, el simple hecho de estar ahí o no estar es lo que cuenta.

    ResponElimina
  13. Jo a vegades quan la meva germana estaba aburrida perque no li deixava jugar li vaig donar la seva joguina preferida i es va posar contenta,també una vegada quan la meva mare estaba cansada de parar la taula la meva germana i jo li vam ajudar,també la meva avia estaba aburrida i vaig jugar amb ella a les cartes.També a vegades ells m'han ajudat i ara he madurat molt i vull donar-lis les gracies.

    ResponElimina
  14. Júlia Campillo 1EsoB SgBarcelona

    Donc algun cop he regalat roba que jo ya no necessitava o que m'anava petita i se la e donat a algú que no tenia.
    Ayudar a una persona gran a creuar el carrer o aguantanli la porta.

    ResponElimina
  15. 1rB Alex Garcia Toro Sant Gabriel de Barcelona.

    -He ajudat a companys a entendre les coses.
    -He ajudat a gent en els estudis.
    -He ajudat als amics quan es trobava malament.
    -He ajudat a persones en ED.Física.

    ResponElimina
  16. Tania García 4tA ESO BCN16 de març del 2021, a les 8:21

    La meva família és la que m'omple de vida cada día. Em donen suport quan més ho necessito i sempre estan quan tinc alguna dificultat. En ells trobo la felicitat.

    ResponElimina
  17. Claudia Valeria Garcia Lopez 1rB ESO Sant Gabriel Barcelona

    No sempre hem fet sentir feliç a algú, de vegades estem bé i en altres moments ens barallem, crec que no sempre les persones seràn felices amb alguna cosa material, de vegades pensem que això els fara sentir feliç, però en realitat només volen la nostra amistat, també seràn felices si es senten segurs amb nosaltres, perquè ells saben que amb nosaltres poden contar en qualsevol moment.

    ResponElimina
  18. Paula Pérez Gabarró 4tA ESO Barcelona

    Crec que no importa com ho faci, el que importa és que ho faci. Només vull ajudar, sobretot als qui més estimo quan els veig malament i necessiten algú al seu costat. Per això, sempre em tindran a mi per a recolzar-se en els moments més durs.

    ResponElimina
  19. Sant Gabriel de Barcelona, 4t ESO
    Jo penso que qualsevol persona pot fer feliç els altres ja sigui momentani o per sempre.

    ResponElimina
  20. Carla Martínez Mendoza 1 ESO B Sant Gabriel Barcelona

    Fa un temps, estava a casa dels meus avis i els notava una mica aburrids aixì que vaig decidir fer-lis riure. Em va costar una mica, però al final els meus avis van acabar amb un somriure a la seva cara.

    ResponElimina
  21. Jeremy González Pinedo 1B ESO Sant Gabriel de Barcelona

    Una acció meva per fer més feliços als altres va ser fa dos anys quan li vaig ensenyar un joc al meu amic i fins ara juguem. També juguem amb altres amics al mateix joc.

    Quan vaig entrar al col·legi tots em van acceptar de bona manera i em vaig sentir molt bé.

    ResponElimina
  22. Nerea Sosa. Sant Gabriel de Barcelona. 4ESO A.

    Creo que ayudar a la gente te puede hacer muy feliz ya que es una acción muy positiva y bonita.

    ResponElimina
  23. Aitor Calderon Escudero 1B ESO sg Barcelona

    Ajudar, com es la paraula, pot pasar de coses tan petites com prestar-li un llapis a un company a coses enormes com salvar milers de persones, com esta pasant amb la crisi de la Covid-19. Per això dono gràcies a deu per donarnos la posibilitat de ajudar als altres de maneres tant uniques com les que estan pasant avui en dia.

    Yo, per exemple, sempre deixava productes d'alimentació en les recollides de menjar provocades per la Covid-19, això fa que, de manera indirecte, estiguis ajudant a altres persones.

    ResponElimina
  24. Dídac González Fernández Sant Gabriel de Barcelona

    Ajudar a un familiar meu cuant tenia molts problemes a la seva vida i ara està molt millor.

    Treure un somriure a una persona que no ho tenia a la seva cara.

    Ajudar a una persona del carrer que ho necessitava.

    ResponElimina
  25. Tony Bonet Guardia 1rB ESO Col·legi Sant Grabiel de Barcelona.
    Dir-li coses boniques per augmenta la seva autoestima.
    Convidant a gent que esta sola a jugar a jocs.
    Fer riure a les persones.
    Ajudant a fer entendre les coses, com per exemple: a alguna assignatura.

    ResponElimina
  26. Sara Villamayor 4rt ESO SG BCN

    A mi m'agrada molt fer feliç a les persones, em sento molt bé quan faig sentir bé a la resta, ja que m'agrada riure i fer riure.

    ResponElimina
  27. Edna Iborra Col·legi sant gabriel barcelona

    Jo quan era petita vaig ajudar una àvia pel carrer perquè necessitava ajuda i la vaig ajudar. Sempre he estat ajuda'n a persones que ho necessitaven, com els meus amics i la meva família.
    En la reflexió ens a dit que hi ha alguna vegada o sempre que hem estat presents per algú que ho necessitava.

    ResponElimina
  28. Neizan garcia cano Sant Gabriel de Barcelona 1rB

    Va ser un dia que la meva mare i jo vam ajudar a una veina a pujar la compra perque el ascensor no funcionava. La señora va pujar fins a 3 pis i la meva mare i jo van agafar la compra de aquesta señora i li van pujar hasta el 9 pis i la señora estaba molt feliç perque va poder tenir la compra en casa.

    ResponElimina
  29. Anna Gallego 1ESO B Sant Gabriel
    Un dia vaig anar a un lloc on hi havia una persona pobre tirat a una mena de matalàs, jo vaig agafar unes monedes i li vaig posar al resipient que tenia per poder-se comprar menjar.
    Avegades també li dono consells a les meves amigues.
    Quan algú està trist també miro d'animar-lo fent-lo riure.

    ResponElimina
  30. 1rB Marc Riera Català Barcelona

    Ajudar a la meva germana a que els nostres pares ens deixin tenir un gos.
    Visitar al meu pare quan estava en l'hospital.
    Visitar a la meva germana perquè s'ha anat a una altra casa.
    Regalar joguines a nens sense res.
    Ajudar a avis a caminar per creuar el pas de zebra.

    ResponElimina
  31. Lucía Pulido Sg Barcelona 1rB ESO

    Una vegada un familiar es va trancar la cama, i el que vaig fer va ser ajudar a fer les tasques de la casa per ell. El meu familiar es va sentir be perqué algú li ajudar, i jo perqué l'avia estaba contenta.


    ResponElimina
  32. Chloe Perez 1rB ESO SG Barcelona

    Un dia vaig anar a comprar amb els meus pares i havia un home a la porta assegut demanant menjar perque no tenia diners per comprar i els meus pares i jo li vam comprar menjar i aigua.
    Una amiga tenia un problema i no sabia com solucionar-lo i li vaig intentar ajudar donant-li consells.

    ResponElimina
  33. Iván Pérez Guerrero 1rB Sant Gabriel
    Les meves accions son que li vaig donar diners a un pobre de al carrer.
    Tamben de vacances ens vam trobar un gosset que en diem Fede. Era un gos abandonat, i li vam donar de menjar i aigua. Venia cada dia a visitar-nos, asta que ens vam anar, pero, per sort el van adoptar.
    Tambe ajudo amb la compra etc...

    ResponElimina
  34. Mireia Gutierrez 1er ESO B Sant Gabriel de Barcelona

    Una vegada estaba en un supermercat i al meu costat hi havia una señora i la señora a l'hora de pagar va veure que no tenia diners i jo per ajudar-li li vaig donar els meus diners perque es puges comprar el que volia.

    ResponElimina
  35. Anas El Dukkali 1B ESO16 de març del 2021, a les 8:26

    Una vegada estaba sortin del mercadona i em vaig trobar a un home que sempre estaba ahi i li vaig donar diners i mengar. I jo crec que hem de ser bons en algún moment de la vida. Diu en el coran que si tu ajudes a algu deu t'ajudara a tu.

    ResponElimina
  36. Noemí Sanchez Vazquez 1 ESO B Sant Gabriel de Barcelona

    He donat diners als pobres.
    He compartit el meu entrepà del pati en dues parts perqué una persona no en tenía.
    Ha ajudat a un amic amb els deures.
    Jo crec que això són coses que hem de fer tots.

    ResponElimina
  37. Xiya Lu Sant Gabriel Barcelona 1B d'eso
    1. Compartir amb els altres.
    2. Ajudar quan algú ho necessita.
    3. Animár-los quan algú ho necessita.
    Tinc algúnes més però vull dir gràcies pel totes les meves accións i sobre tot a Déu.

    ResponElimina
  38. Nerea Torredeflot 1ESO B Sant Gabriel Barcelona

    La meva avia i jo van veura a una señora ploran que no tenia on viura i ems van apropa li vam donar diners i ens va conta el que li pasaba despres li va donar el seu telefon per poderse contacta i es va posar molt feliç.

    ResponElimina
  39. Isaac Nieto Espada 4t ESO Sant Gabriel BCN

    La felicitat crec que és una de les coses més importants a la nostra vida. Jo sempre intento fer riure a tothom, m'encanta veure com la gent és feliç i s'ho passa bé.

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Comparteix la teva opinió de manera responsable i evita l'anonimat: Escriu el teu nom, el curs i el teu cole gabrielista. Moltes gràcies