Passa al contingut principal

PREGAcine: Somnis marcats

Aquest curt animat és una impressió d'un somni infectat per una marca comercial que tots ja coneixem...
"La pregunta no és: quants anuncis veiem? La veritable pregunta seria: què hem de fer per no veure anuncis? I la resposta és: ves a dormir "(James B. Twitchell) Veiem anuncis tot el temps a tot arreu. S'han tornat part de la nostra vida. Mentre alguns intenten evitar veure anuncis comercials, la publicitat segueix trobant noves formes d’atrapar-nos. Encara no ho poden fer quan dormim. Sembla ser que els nostres somnis són l'últim lloc segur i lliure d'anuncis. Però què passa quan els anunciants tenen la possibilitat d'entrar en els nostres somnis? Basat en recents avenços en ciència i tecnologia cerebral, això pot ser possible en un futur pròxim.
Avui no estaria de més explorar la tornada a una austeritat vital que sigui, també, una forma de llibertat i de justícia. S'imposa una mirada assenyada a les possibilitats del nostre món.

Comentaris

  1. Pol Pérez Roca 3rA ESO Sant Gabriel Barcelona
    Jo crec que els anuncis cada vegada estan ocupant una part de la nostra vida més gran. Crec que, encara que estem dormint, els anuncis ens poden afectar, ja que, si somiem el que veiem i estem tot el dia veient anuncis els veurem.

    ResponElimina
  2. Josep Martí 2n A ESO Ciències Socials Ripollet19 d’abril del 2021, a les 8:58

    Avui a la classe hem procurat entendre la reflexió. Sobre el dilema si l'error és entre la realitat i la ficció. Entre l'ull i el subjecte que mira o una realitat única , unidireccional , on la publicitat tot ho engloba i que acaba convertint la realitat en un medi estrafet contrari a la diversitat i la llibretat amb que Déu ens ha creat. No ha estat fácil però ho hem intentat.

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Comparteix la teva opinió de manera responsable i evita l'anonimat: Escriu el teu nom, el curs i el teu cole gabrielista. Moltes gràcies