Passa al contingut principal

Enfocar: Tardor

 


Observar la imatge i reflexionar amb el text:
Verds, grocs, vermellosos formen el paisatge típic de la tardor. És temps de contemplar paisatges diferents, en els quals apareix una simfonia de colors i tonalitats que em convida a agafar-me un temps per contemplar els colors del meu paisatge interior. El verd, d'allò que no canvia, del que es manté ferm, frondós, com arbre de fulla perenne. Totes aquestes coses que són font d'alegria per a la meva vida, d'il·lusió somnis i desitjos, allò que és seguretat i em mobilitza Els tons grocs i vermellosos, que anuncien que alguna cosa està canviant, que em parlen de certa malenconia, que em fan intuir la necessitat d'algun canvi en la meva vida, en alguna de les seves facetes.

Quin to predomina en el meu interior? Quines coses en la meva vida romanen, quins es van consolidant? En què em percebo canviant?

@pastoralsj

Comentaris

  1. ibrahim 2B barcelona

    m'agrada el color verd perque em duna alegria i em fa motiva per consegir al motivacio que vull

    ResponElimina
  2. Marc Checa & Pol Gonzalez30 de setembre del 2021, a les 8:19

    Romanen les alegries, es va consolidant les amistats i percebo que canvio de pensaments ràpid.

    ResponElimina
  3. Josue Fernández 4ºA ESO BCN30 de setembre del 2021, a les 8:22

    Lo colorido que es nuestra vida para mi creo que representa las diferentes emociones tanto positivas como negativas en nuestra vida diaria, en mi vida yo creo que hay emociones que se quedan estas son esperanza a seguir adelante en mi vida y amor por aquellos que me rodean; Actualmente no percibo un cambio como tal pero espero notarlo algún día para saber si lo que hago es positivo o negativo.

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Comparteix la teva opinió de manera responsable i evita l'anonimat: Escriu el teu nom, el curs i el teu cole gabrielista. Moltes gràcies