Passa al contingut principal

WITHIN me: Benestar


Tanco els ulls. Connecto tranquil·lament amb l'experiència del moment present, amb l'experiència del que estic vivint, amb l'experiència del que estic sentint. Aquí i ara. Què passa dins meu en aquest moment? Em faig conscient de la respiració, de la manera com em travessa i m'assossega; com si amb cada respiració inspirés benestar, com si amb cada respiració expulsés les tensions, com si amb cada un dels moviments de la respiració em quedés una mica més assossegat. Em faig conscient del conjunt del cos tal com està en aquest moment. Em faig conscient dels sons que sento, de la manera serena com els accepto. Me'n faig conscient. Permeto que totes aquestes sensacions de benestar i felicitat que puc percebre, amb més o menys claredat, penetrin al més profund del meu ésser, que s'assentin en tot el meu cos. Em faig conscient dels meus estats d'ànim, de confiança, de lleugeresa, de serenitat, d'harmonia; dels seus moviments a la meva ment; dels pensaments i imatges que potser els acompanyin. Em faig present, intensament present de tot això. Concedeixo el més gran espai possible a aquestes sensacions, respiro amb elles. Deixo que recorrin tot el meu cos, que alimentin la meva ment. M'abandono a aquesta plenitud. No necessito més que ser aquí. Sento com, segon a segon, aquestes sensacions agradables discorren per tot el meu cos. Sento la seva energia, intensa i suau alhora. Em sento bé. Aquest és un instant de dolçor, de felicitat.

Obro els ulls i em disposo a començar les tasques amb aquesta sensació de benestar dins meu.

Comentaris