Passa al contingut principal

Enfocar: Visitar, a qui?

 

Avui, els cristians recordem el relat de la visita de Maria a la seva cosina Isabel. Jo veig Maria, ja embarassada, anant a casa d'Isabel, també en estat d'embaràs avançat, per acompanyar-la, ajudar-la, estar amb ella en aquest temps tan delicat i especial. Això em porta a preguntar-me per les meves visites, el meu servei, la meva ajuda als altres. De l'exemple de Maria sorgeix la resposta: només es tracta d'estar atents al nostre voltant, a allò que passa, a les persones que tenim al costat i a les seves necessitats. A la família, als amics, a algun veí, a algun company/a… Ni més ni menys. Com Maria, amb aquesta sensibilitat, aquesta generositat, aquesta intuïció per saber estar quan cal ser-hi i on cal estar.

Qui em necessita? Vull ajudar-lo? Com fer-ho?

Comentaris