Passa al contingut principal

ADVENT: Convidats a SER VENT

 

Comencem el camí de l'Advent. Durant la primera setmana se'ns proposa mirar i SENTIR.
L'advent inicia l'any litúrgic dels cristians i la primera paraula és SENTIR. Mirar el que està passant al nostre planeta, el que està succeint al món, el que passa al nostre país, a la nostra província i ciutat, al meu barri, a la meva família, a mi mateix. I sentir per considerar meu el que passa i deixar-me afectar; per sentir-me a prop, implicat i responsable; per transformar el que és al meu abast. Sentir per distingir, per discernir, per triar.
Se'ns convida a ser "sentidors" dels esdeveniments, a tractar de percebre el que treu el cap, a olorar les aromes que despunten.

En aquesta època de fragilitat, incerteses, pors… Com és la meva mirada? Què veig a prop meu? Què sento?

Comentaris