Passa al contingut principal

A contrallum: Fred

Puc descobrir al llarg de la meva vida moments i nits fredes. Això és experiència de vida, reconèixer els moments i les nits fredes. Totes aquestes situacions en què em veig encongit i amb fred. Moments en què m'he vist desafectat, desenganxat, sense ganes d'apostar o somiar. Un fracàs als estudis, una relació personal que no marxa, una situació dolorosa i inesperada… la pròpia història, amb les seves ferides i desencants. Donar-ho tot per sabut, adonar-se d'estar vivint contínuament calculant i analitzant-ho tot amb massa fredor. Fins i tot en aquests moments, la teva presència senyor, em convida a alguna cosa més….

De vegades un ha d'examinar-se i exigir-se una mica a la vida. Quines són les meves “fredors”?

Igual que el pagès, que quan s'acosta una gelada rega els seus camps perquè l'aigua en congelar-se cedeixi calor a la planta. Així vosaltres, fins i tot des del fred, podeu il·luminar calidesa al voltant.

Comentaris