Passa al contingut principal

Quin dilema!: No m'agrada disfressar-me


Dilema d'avui

Et sents ridícul amb disfressa però sembla que tots els teus amics participaran a la desfilada de Carnaval.

Possibles respostes

  1. Si no ho faig, m'ho recriminaran durant dècades.
  2. M'invento alguna cosa i m'escaquejo.
  3. Si ells hi van, passaré per aquest tràngol i al final riurem.
  4. Faré uns ajustos per sentir-me millor la disfressa i ja està.
  5. Aniré sense disfressa, no em poden obligar, com jo no puc impedir que hi vagin.

Comprovem resultats:

  1. I això et resultarà intolerable perquè t'horroritza el conflicte, enfadar-te, enfrontar-te... però de vegades, per defensar la teva posició, pot resultar inevitable una mica de fricció.
  2. Ni pensar a fer un esforç o plantejar-t'ho… està bé tenir clar què és el que vols, però de vegades cal saber cedir una mica també.
  3. T'empasses el teu orgull i els teus desitjos i passes per l'adreçador. És veritat que ho passareu bé, perquè aquest grup aclaparador aconsegueix que et t'afegeixis a la gresca, però també és veritat que t'has deixat un trosset d'orgull en el tema, oi?
  4. Està bé, així et sentiràs millor, més segons la teva idea inicial i apropant posicions. Tots contents.
  5. Tot i que sona “insolidari” és veritat que, objectivament, tots teniu dret a actuar d'acord amb els vostres sentiments i valors. Si et suposa un esforç que no pots assumir, aleshores fes-ho. I ells tampoc no han de renunciar. I si al final esteu junts… doncs, ja està.

Comentaris