Passa al contingut principal

ENFOCAR: Projecte de vida

 


Comencem el dia imaginant el teu jo del futur. Deixant de banda els milions que imagines tenir al banc... em venen al cap dues paraules relacionades amb el teu jo del futur: el qui i el com.

El "qui" pot respondre al teu estatus, a les metes que has aconseguit, a la teva feina, al que posseeixes, etc. Mentre que el "com" pot respondre més a la persona en què t'has convertit. I com segurament la persona que t'has imaginat en el futur haurà respost, en primer lloc, el qui, t'invito a pensar ara en el com.

Recordo que fa uns anys vaig participar en un joc on havíem d'escriure 3 paraules en un paper. Una d'elles havia de respondre a la pregunta: Què vols ser de gran? A la qual vaig respondre: feliç. I no perquè no ho fos sinó perquè el meu desig profund per tota la vida és viure una vida feliç, sense importar el que estigui succeint. Bé, això no sempre resulta fàcil, però tenir aquesta meta m'ajuda a enfocar el meu futur i escollir les meves decisions entorn d'aquesta premissa.

Per què et parlo d'això? Doncs perquè crec que seria bo per tu dedicar una estona a veure qui vols ser. I per anar-lo descobrint et porto una bona notícia: Ara mateix ets en un lloc perfecte per començar a pensar aquesta part de tu mitjançant aquests escrits, els teus professors i els teus companys. Estàs a una escola GABRIELISTA i això té un significat que a poc a poc aniràs descobrint.

Desitjo de tot cor que durant aquest curs puguis respondre la resposta a qui vols ser com a persona en el present i en el futur.

Que tinguis un bon dia!

Comentaris