Passa al contingut principal

INTUÏCIONS: Encara que res canviï, si jo canvio, tot canvia


Bon dia!

Comencem el dimarts amb una frase de l'escriptor francès Marcel Proust que diu així:

"Encara que res canviï, si jo canvio, tot canvia."

Trobar aquesta frase avui m'ha recordat el que fa uns dies parlàvem sobre la importància de cultivar la nostra mirada. I és que al final tot depèn en gran part de com mirem. El dia pot ser aparentment el pitjor de l'any o de la teva vida, però encara que res canviï, si canvia la meva mirada, si aconsegueixo prendre el control de la meva actitud davant de cada situació, és aquí on tot canvia.
Ja, d'acord, molt bonic, però això de què parlo és molt idíl·lic, oi? De veritat? Doncs tot depèn del camí que escullis. Quan la mirada gira entorn d'un mateix, llavors serà molt fàcil caure en quant malament que estic, el malament que em trobo o la mala sort que tinc. Però quan poso la mirada cap a fora, m'adono que hi ha vida, que hi ha alegria, hi ha un món per descobrir i, el que em passa a mi, passa a un segon pla perquè trobo esperança.
No obstant això, a vegades ens falta una empenta, algú que ens doni suport o simplement que estigui allà per sortir d'aquesta espiral negativa. Els que reflecteixen molt bé aquesta ajuda són els missioners que van allà on fa falta per estar al costat de les persones que més ho necessiten.

I tu? Creus que necessites un canvi de mirada? Creus que necessites aquesta empenta? Alguna vegada has estat l'ajuda per una altra persona?

Tant de bo vagis renovant aquesta mirada i, si cal, fer aquest canvi que tant anhela el teu cor. Però el que més desitjo és que puguis veure que no estàs sol/a en aquest camí i si cal, atreveix-te i demana aquesta empenta!

Que tinguis un bon dia!

Comentaris