Passa al contingut principal

EMOCIONARI: Admiració

 

Autora: @Pati.te


Bon dia!

Com ha anat aquest superpont? Espero que hagi estat ben aprofitat i gaudit. D'aquests dies, el divendres vam celebrar una festa especialment important en aquest temps d'Advent, saps de quina parlo? Sí, de la Immaculada Concepció. Dia en què es recorda que Maria va quedar embarassada per portar al món Jesús, el fill de Déu. I com va ser possible això? Va ser l'Àngel? Nooo, l'Àngel no va fer res, l'Àngel només va informar Maria. I de què la va informar? Doncs que Déu l'havia escollit, entre totes les dones del món, per ser la mare del seu fill. Però Maria no va quedar-se embarassada llavors, no. Tot va succeir quan Maria va dir que SÍ, va ser llavors quan, amb el seu permís i compromís, va quedar-se en cinta a través de l'Esperit Sant (l'Esperit de Déu del que parlarem més endavant).

Faig aquesta introducció per intentar entendre com es va sentir Maria davant aquesta exclusivitat: "Jo, d'entre totes les dones? Per què jo? Soc digne d'aquesta responsabilitat? Seré capaç?" I tantes altres preguntes. Però estic bastant segur que, a part de tots els dubtes que es van generar, l'amor va ser el sentiment més gran que va rebre: "D'entre totes, m'ha escollit a mi! El meu Déu m'ha mirat, m'ha parlat, m'ha escollit, quin honor!". Per això va poder dir sí, perquè sabia que passés el que passés, mai deixaria d'estar sola, Déu seria amb ella i l'acompanyaria en tot moment, fins i tot en els moments més difícils com la mort de Jesús.

I tu, has sentit alguna vegada l'admiració d'algú? El fet de ser únic o única per aquella persona, com et va fer sentir?

Tant de bo puguem veure Maria com una influencer en les nostres vides, que no s'espanta davant els grans reptes de la vida, sinó que els acull amb valentia i es deixa acompanyar pels qui l'estimen. Algú que confia en que Déu ho pot tot quan dius SI a la seva proposta.

Que tingueu un bon dia.

Comentaris